E-wok Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Varierer selvsagt, men ligger på omtrent 60. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Snustråden v5 og jeg har ikke fått vite det før nå ?? Fett ! Trenger en snustråd her på forumet. Synd at den forige ble stengt. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Artig med ny tråd ja. Er jeg den eneste som synes at Nick (and Johnny) renner litt mer enn sine konkurrenter. Side 10 folkens. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Mulig du er inne på noe der ja. Nick er jo en veldig god posesnus, (en av mine favoritter). Den rennerjo litt slik som alle andre brune poser men ikke så mye mer en de andre typene snus jeg har prøvd. Etter min mening da... Det som hjelper hvis du ikke er så glad i at snusen renner, er å tørke leppa med gensern eller noe før du putter i prisen. Eller kjøpe white portion da men det er ikke like godt som brune poser ! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Joda, renning blir det uansett. "Tørking" gjør jeg alltid. Jeg tenker slik: Når snusen renner, har den gjort sitt, ta den ut. Er General Sterk, White portion? I så fall er den den eneste WP snusen jeg liker. Endret 31. mars 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 General "sterk" er Wp ja. Jeg liker den ikke noe serlig. alt for tørr og ikke noe sterk i det hele tatt. Nesten helt lik som vanlig general Wp. Favoritt snusen min nå for tiden er Luck Strike btw. Utrolig fet box og utrolig digg smak og lukt på snusen. Sånn passe sterk. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Lucky Strike må prøves. Må se etter den neste gang jeg kjøper snus. Er en stund siden jeg har prøvd General sterk, kanskje er ikke den så sterk lengre for meg. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er du ute etter sterk snus kjøper du Skruf stärk. Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er du ute etter sterk snus kjøper du Skruf stärk. Ingen over, ingen ved siden av. Enig. N&J er ingenting i forhold. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er det andre enn meg som ikke får bestilt fra Buysnus idag? Får bare opp et par error meldinger. Lenke til kommentar
veitch Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hei, er det noko som har handla snus på http://www.buysnus.com ? Er det Toll? evt. kor mykje e det i frakt. tenkte på ein sylynder general ? Endret 31. mars 2008 av veitch Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Snus på Engelsk, hva kaller de det? Snus eller snuff? Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 nei.. snus heiter snus... snuff er nåko heilt anna.. man sniffer snuff;) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Snuff er forløpern til snus men du kan fortsatt få kjøpt det. Tror faktisk de kaller det snuff. Det tritrans.net vil ha det til i hvertfall. Tror de også sier chewing tobacco. Det finnes jo Amerikansk snus så de har vel kanskje et eget navn for det. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Tror også det heter "snus". Wiki - snus Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Både snuff og tyggetobakk er noe helt annet en snus Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Snuff er forløpern til snus men du kan fortsatt få kjøpt det. Tror faktisk de kaller det snuff. Det tritrans.net vil ha det til i hvertfall. Tror de også sier chewing tobacco. Det finnes jo Amerikansk snus så de har vel kanskje et eget navn for det. Forbered dere på definisjons briefing! Snuff: tørr pulvertobakk som man sniffer opp i nesen. Snus: Trenger vel ikke si noe mer om det? Tyggetobakk/skrå(blir kalt "chew" av amerikanerne): Lange tobakksblader som man har inni kjeften og tygger litt på iblandt. Renner noe helt sykt. Amerikansk snus kaller de for "dip". Den er litt annerledes enn den svenske snusen. Min klare favoritt. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Takker. Der fikk vi en definisjon. Stilige bokser til "Dip/Dipping tobacco". Endret 2. april 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Her er ein butikk der dei selger snuff og lærer deg å snuffe. Da må være jævli å dra da inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg