Gå til innhold

Hva er praksis når komplett.no bytter ut defekte grafikk-kort?

Anbefalte innlegg

Har sendt inn PC-en min til service pga. strømforsyning som har gått adundas. Siden jeg har hatt problemer med artifacts tok jeg og skrev dette på feilmeldingen, og fikk nå vite på telefon at de har byttet ut både skjermkort og strømforsyning. Det skjermkortet som satt i PC-en er uttgått hos komplett, så det jeg lurer på om er hvilket kort jeg vil få i stedet.

Tingen er at skjermkortet var et 7950 GT som var vifetløst, noe jeg likte veldig godt, så jeg lurer på om de da har installert et vifteløst skjermkort i tilsvarende eller bedre utgave.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tingen er at skjermkortet var et 7950 GT som var vifetløst, noe jeg likte veldig godt, så jeg lurer på om de da har installert et vifteløst skjermkort i tilsvarende eller bedre utgave.

Akkurat det er det nok bare Komplett som kan svare på. Hvordan i all verden skal noen her vite det? :roll:

Lenke til kommentar

Jeg vil foreslå at du spør de. Det er fullt mulig at de har et slikt kort i reserve (kommet tilbake fra produsent etter reperasjon), eller så vil du som andre sier få et annet kort. Tar du kontakt med de så får du hvertfall være med å bestemme hva det blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...