kewell79 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Noen som har prøvd det? om tjenesten fungerer her i Norge og ikke bare i usa Endret 27. februar 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som har prøvd det? om tjenesten fungerer her i Norge og ikke bare i usa Tror du kan få din Xbox reparert om du bor i Norge også. Xboxen må dessverre sendes til et annet land, Tyskland eller noe slikt. Men jeg har aldri gjort dette selv, bare lest om tilfeller av det på internett. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Han spurte om det gikk å kontakte MS over xbox.com for å sende inn boxen. Nei, det går ikke, men er tydelig etterlyst, da man slipper masse tøv i telefonen, og heller bare kan skrive hva feilen er, mailadresse og husadresse. Ville antageligvis gått kjappere også. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Logger du deg inn på xbox.com , så kan du velge "registrering og reprasjon" , kan velge Norge og fylke derfor lurer jeg... Har en 100% fungerende 360 ELITE så jeg er bare nyskjerrig Endret 28. februar 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
blaff Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som har prøvd det? om tjenesten fungerer her i Norge og ikke bare i usa Prøvde dette nylig. Fikk en bekreftelse på bestilling av reparasjon på dårlig svorsk, og noe om at jeg skulle få mer info innen 24 timer (fraktseddel). Ventet og ventet uten å høre noe. Kontaktet så xboxsupport via vanlig kontaktskjema på xbox.com og spurte om status, og fikk da beskjed om at bestilling av reparasjon via xbox.com ikke gjelder for norge... Ganske irriterende at de da "reklamerer" med at det er mulig å bestille online på den norske delen av xbox.com (http://www.xbox.com/nb-NO/support/register-repair.htm).. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Driver selv og skal registrere en service da min Elite tok kvelden nå nettopp. Går ikke ann å legge inn serialnr, får bare opp feilkode: "Det har oppstått et problem, og forespørselen kan ikke fullføres." Har sjekka serialkoden xx antall ganger, men funker fremdeles ikke. Har lite lyst til å ringe xbox da dette koster skjorta, samt at det er ufattelig drittkjedelig å snakke med en svensk-pakistaner som knapt skjønner nordisk. Skjønner ikke helt hvordan de kan ha siden for support på norsk 100% oppe og gå, men så gjelder det ikke i Norge??? Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hun svenske jeg fikk snakke med når jeg ringte sist bekreftet at online registreringen ikke virker for norge. Hun hadde ingen grunn hvorfor, og var enig at det var litt dumt at du har muligheten til og gjøre det - selv om det ikke virker Men vil du ha boxen din reparert så må du ringe, desverre. På en annen side så ser det nesten ut som de klarer og få returnert 2 boxer til meg i løpet av 2 uker som er en helt akseptabel tid. Det er uansett en lur ting og registrere boxen sin online med adressen din osv, for da kan de slå opp dette når du ringer. Så slipper du og sitte stave adressen din bokstav for bokstav til en som ikke helt forstår norsk. Hadde en stund problemer med og registrere boxen min jeg og, men en dag virket det plutselig. Microsoft - kvalitet tvers igjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå