Gå til innhold

Hva nytt vil vi se i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva som kommer, men jeg har en ønskeliste:

* Digital tuner innebygget i TV blir standard på alle TV-er som selges. Den bør som minimum takle digitalt bakkenett, men den bør helst være en multituner som takler digital kabel-TV og parabol også. Som et alternativ for spillgutta kommer det også store rimelige skjermer uten tuner og lisensplikt for de som i dag kjøper TV kun for å spille PS3.

* TV-ene leveres med vettuge innstillinger fra fabrikken, slik at man slipper å bruke den første måneden til å eksperimentere seg fram til noenlunde vettuge verdier for fargemetning, kontrast og bakbelysning.

* Strømforbruket går ned, slik at selv en 42" LCD bruker mindre strøm enn en 28" CRT. Brunevarer miljømerkes i likhet med hvitevarer A til E etter strømforbrur.

Lenke til kommentar

Du lever i en drømmeverden hører jeg Lakus :p

De Hitatchi TV'ene virket VELDIG lovende. Hvis bilde leverer på disse så er det mulig jeg går til innkjøp av en slik.. Selv om prisen var litt i stiveste laget.

Får prøve å vente med å kjøpe TV selv om jeg er forferdelig lyst å kjøpe en ASAP.

Lenke til kommentar

Ikke en drømmeverden, men i en verden som tror på ordtaket at den som venter venter ikek forgjeves. Det er bare snakk om tid før en slik TV som jeg snakker om vil komme. Og når den har kommet vil ikke jeg sitte der med en TV til 20k jeg nettop har kjøpt for 2 dager siden som hindrer meg i å kjøpe drømme Tv'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...