Druingz Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei. Eg har en Acer aspire 5920g, som blir veldig varm når eg spiller, som f.eks wow. Når den blir varm begynner alt å hakke og musa går tregt og hakkete over skjermen. Pcen står kun på hard underlag men virka ikke som at vifta klara å kjøle ned maskina godt nokk. Noen forslag til hva eg kan gjøre? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kan være støv i vifta (og pc-en generelt) som fører til dårligere kjøling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvis du har nok erfaring kan du jo sikkert skru fra hverandre maskinen og prøve å støvsuge litt? Ellers finnes det trolig programmer som gjør at du kan kjøre vifta på maks (har selv dette til min skolelaptop). Noe jeg også pleier å gjøre er å sette maskinen ned på gulvet, ettersom det er kaldere der enn på f.eks. skrivebordet. Kanskje litt plundrete hvis du ønsker å spille samtidig da.. En tredje ting kan jo være å enten kjøpe en sånn dyr, fancy laptopkjøler, eller du kan gjøre som meg, og gå til innkjøp av noen sånne klosser som det egentlig er meningen man skal ha i mellom støtdemperene på bilen (gummiklosser) og bruke disse til å heve maskinen litt. Lenke til kommentar
Druingz Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 takker for svar Skal prøve å heve maskinen med ett eller annet og se om det blir nokke bedre =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå