Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det hørtes ikke særlig godt ut.. Ja når du sier det. Du er hakket mørkere enn meg. Fint det Hater å se bleik ut, selv om jeg er naturlig lys. Spøkels er det værste jeg ser.hehe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Pluss at jeg får en "perfekt" gylden farge når jeg soler meg (selv om jeg for det meste er ute på nattestid only om jeg ikke bruker håndparasoll om sommeren). Jeg liker ikke å være farget, blek hud er bedre kontrast til svarte klær. xD Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hehe tull på deg !! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg mener det jo seriøst! xD Jeg liker å være blek. Skal bestille meg en svart barokkparasoll så jeg kan gå rundt som en av jentene i Tales of Two sisters i sommer uten å bli eksponert av sollys. xD Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Rediger tittelen til "Tråden for oss 2 som liker overdådig sminke" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Tror jeg skal lure søss inn her. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Hvordan går det med vippene Eplis? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Venter fortsatt, de blir vel sendt i løpet av dagen, regner med å ha dem i mine hender rett før påske. Så da blir det kos med sminkevesken i løpet av påsken, gitt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Så du fikk de altså. kult! Si fra hvis du ikke vil ha alle hehe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Så du fikk de altså. kult!Si fra hvis du ikke vil ha alle hehe. Will do ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå