Gå til innhold

Tråden for oss som liker overdådig sminke

Anbefalte innlegg

Liker du å sminke deg ekstremt? Enten til fest, eller til hverdags?

Vis oss hvordan? Legg ut miniguides til tøff festsminke/ekstrem sminke ellers, eller bare legg ut bilder. :wee:

Søk tips om sminkekjøp, sminketeknikk og kom med ideer til andre (eller deg selv).

Her kan vi gi hverandre en hjelpende hånd når det gjelder ideer til spesiell sminke, om det er en spesiell anledning, et engangstilfelle, eller om noen gjør det "til vanlig", join tråden. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker å sminke meg.

Ikke at jeg er så flink, men har blitt flinkere det siste året. Drev å eksperimenterte litt på badet når jeg kjedet meg. hehe. Men hvem har vel ikke gjort det ? :p

Kjekt og billig tips som jeg kom på i farta:

Bronzepudder fra h&m. 49 kr. smitter av på klærne, men får en Ok farge for en så billig penge.

Favoritten MÅ være den store Isadora boksen til ca 150-200 kr. Varer lenge. Får den lekre brunfargen :D Jeg hater å se bleik ut. hehe.

vision.no har en del sminke utenom det vanlige. Men jeg får ikke lastet opp prislisten og vet ikke hvor dyrt det er :p

Lenke til kommentar

Skulle ønske noen kunne sminke meg sånn :closedeyes:

Jeg har bare standars øyenskyggekoster/svamper og da er det vanskelig å få lagt det fint.

Skal prøve til helga når jeg har bruna meg litt (ser jo så bleik ut med svart sminke), kanskje det blir bilder å lime inn :new_woot:

Har du piercing i underleppa, eller I selve leppa??

Lenke til kommentar

tunge1.jpg

Viser bedre her.

Men dette sporet helt av, tråden handler om sminke, ikke piercinger. :p

vampiros.jpg

Hvitt pudder, svart lipliner, rød leppestift og skygger rundt øynene er ålreit. :wee:

Bilde031.jpg

Eller falske øyevipper. (Eldgammelt bilde, en leppering og den i øyebrynet var vel de eneste piercingene jeg hadde :!:)

Aff, jeg savner de øyevippene. Får se om jeg får tak i et nytt par snart.

Lenke til kommentar
Sporer av litt til jeg, det er ikke så mange andre her akkurat :!:

Har du en eller to i tunga ? Ser ut som det er en på toppen liksom.

Haha jeg vil heller ha falske vipper en hvitt pudder :p

To i tungen. Tvers igjennom muskelen. Hurt like a bitch. xD

jeg vil heller ha hvitt pudder en falske øyevipper. Pudder er lettere å påføre. :p

Og jeg har sånn halv-karibisk hud (som jeg vet en god del norske chicks går og sikler etter), så jeg liker å gjøre meg bleik. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...