Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Liker du å sminke deg ekstremt? Enten til fest, eller til hverdags? Vis oss hvordan? Legg ut miniguides til tøff festsminke/ekstrem sminke ellers, eller bare legg ut bilder. Søk tips om sminkekjøp, sminketeknikk og kom med ideer til andre (eller deg selv). Her kan vi gi hverandre en hjelpende hånd når det gjelder ideer til spesiell sminke, om det er en spesiell anledning, et engangstilfelle, eller om noen gjør det "til vanlig", join tråden. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg elsker å sminke meg. Ikke at jeg er så flink, men har blitt flinkere det siste året. Drev å eksperimenterte litt på badet når jeg kjedet meg. hehe. Men hvem har vel ikke gjort det ? Kjekt og billig tips som jeg kom på i farta: Bronzepudder fra h&m. 49 kr. smitter av på klærne, men får en Ok farge for en så billig penge. Favoritten MÅ være den store Isadora boksen til ca 150-200 kr. Varer lenge. Får den lekre brunfargen Jeg hater å se bleik ut. hehe. vision.no har en del sminke utenom det vanlige. Men jeg får ikke lastet opp prislisten og vet ikke hvor dyrt det er Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Ønsker meg Kanskje noen nerder her inne er så snille at de kjøper? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har bydd på et sett med ti på eBay som har i hvert fall 3-4 av de modellene der, blant annet de med fjærene. Du kan sikkert få kjøpe dem for en billig penge om du ønsker. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 DET hadde faktisk vært superkult! Hvor mye kostet det settet da? Har du mye erfaring med løsvipper? Sitter de godt? Utrolig kjedelig å miste de, siden de er ganske så søte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 DET hadde faktisk vært superkult!Hvor mye kostet det settet da? Har bare bydd, da (nettauksjon), men jeg har et maksbud på 16$. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Aha, ikke så gale det da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Aha, ikke så gale det da Er ekskludert frakt da. Kommer fort på mer enn det kostet å kjøpe dem, det. EDIT: Endret 27. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Her har du en fin gjeng! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) De rosa og svarte med glitter var HEITE! Har et par selv som jeg digger. EDIT: De er litt løse på det bildet. Lang kveld, og jeg husket akkurat å ta bilde før jeg tok dem av. xD Endret 27. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg liker best blått og svart! Rosa er ikke helt meg, men jeg elsker selve fargen Stilige de på bildet ditt, men litt lange til mitt bruk. hehe. Jeg kunne ha vurdert de i svart da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 De svarte dritlange var bare skumle. Vurderte dem i svart jeg og. Men de så helt skrudd ut på meg. Så ut som en transe! XD Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg syns Smokey Eyes er fint Fine vipper (litt vel markerte bryn kanskje?) Lite denne: Endret 27. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Det siste var ufattelig pent. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Skulle ønske noen kunne sminke meg sånn Jeg har bare standars øyenskyggekoster/svamper og da er det vanskelig å få lagt det fint. Skal prøve til helga når jeg har bruna meg litt (ser jo så bleik ut med svart sminke), kanskje det blir bilder å lime inn Har du piercing i underleppa, eller I selve leppa?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Uhm. Underleppe, men ikke langt under leppen. Har to stykk, forresten. xD Heh. Har bare vanlige sminkekoster jeg og, er ikke så vanskelig. Bare å øve, liksom. Skal se om jeg får lagt ut noen bilder her på fredag, da det er et lite utdrikningslag jeg nesten må på. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 ja jeg ser at du har to da Så ut som du hadde I selve leppa skjønner du Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Viser bedre her. Men dette sporet helt av, tråden handler om sminke, ikke piercinger. Hvitt pudder, svart lipliner, rød leppestift og skygger rundt øynene er ålreit. Eller falske øyevipper. (Eldgammelt bilde, en leppering og den i øyebrynet var vel de eneste piercingene jeg hadde :! Aff, jeg savner de øyevippene. Får se om jeg får tak i et nytt par snart. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sporer av litt til jeg, det er ikke så mange andre her akkurat :!: Har du en eller to i tunga ? Ser ut som det er en på toppen liksom. Haha jeg vil heller ha falske vipper en hvitt pudder Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sporer av litt til jeg, det er ikke så mange andre her akkurat :!: Har du en eller to i tunga ? Ser ut som det er en på toppen liksom. Haha jeg vil heller ha falske vipper en hvitt pudder To i tungen. Tvers igjennom muskelen. Hurt like a bitch. xDjeg vil heller ha hvitt pudder en falske øyevipper. Pudder er lettere å påføre. Og jeg har sånn halv-karibisk hud (som jeg vet en god del norske chicks går og sikler etter), så jeg liker å gjøre meg bleik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå