M-Gard Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) FØRST VILL JEG SI AT JEG VILL BARE HA SVAR AV FOLK SOM ER INTERRESERT I Å BLI MED I BANDET! Vi er ett band fra Kolbotn, som søker bassist og gitarist til metal band i alderen (født i 94 eller 93)år. Har tenkt oss musikk som Trivium, Stonegard eller litt mer heavy en Metallica. Så hvis du bor rundt Kolbotn og er i riktig alder, så send pm! Metal /,,/ Endret 29. februar 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Trivium er jo emo musikk... emo versjon av metallica Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Trivium er jo emo musikk... emo versjon av metallica Haha! Indeed! Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Trivium er jo emo musikk... emo versjon av metallica Nei, det er det ikke. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kan du definere emo musikk M-Gard? Jeg er litt nyskjerrig på hvor grensen går. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Den første sangen der er LANGT ifra thrash, og den andre vil jeg kalle en blanding av thrash og et eller annet jeg ikke vet hva er, mest sannsynlig fordi jeg hater det. Du børn endre emnetittel til "Søker bassist og/eller vokalist til Trivium-inspirert band!", eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 jeg vill kanskje si at My Chemical Romance deffinerer emo sjangeren. men det er jo ganske vid vil jeg tro... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Søker bassist og/eller vokalist ti crap metal band! Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Søker bassist og/eller vokalist ti crap metal band! Jævla negativ du skulle være a! Han prøver jo bare å skaffe en abassist eller vokalist jo Endret 28. februar 2008 av Djfreedo Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Kan du definere emo musikk M-Gard? Jeg er litt nyskjerrig på hvor grensen går. Den første sangen der er LANGT ifra thrash, og den andre vil jeg kalle en blanding av thrash og et eller annet jeg ikke vet hva er, mest sannsynlig fordi jeg hater det. Du børn endre emnetittel til "Søker bassist og/eller vokalist til Trivium-inspirert band!", eller noe i den duren. Fiksa. Endret 29. februar 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) jeg vill kanskje si at My Chemical Romance deffinerer emo sjangeren.men det er jo ganske vid vil jeg tro... Ja enig. Endret 29. februar 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Søker bassist og/eller vokalist ti crap metal band! Hvorfor er du så frekk? Og hvorfor går du inn på denne tråden hvis du ikke er interresert i å bli med i bandet? Unødvendig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå