jakja83 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Da klarte jeg selvfølgelig å vaske min kjære iPod Shuffle 2 gen i vaskemaskinen og den viser null tegn til liv, og ikke reaksjon når jeg setter dne i dockingsaken. Er Shuffle den greieste spilleren enda, eller finnes det gode alternativer som er såpass små og hendige at de er gode å jogge med, lette å bruke og skifte sang/volum mens man jogger og ikke koster all verdens. Trenger ikke uhorvelig med plass, men 1 GB er jo ikke grusomt mye. Takker på forhånd for hjelp. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hva med Creative Zen Stone Plus? Liten skjerm og maksimum 4 GB med lagringslplass. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Hmm, vet ikke helt, tenker litt og shufflen er jo vanvittig deilig med klipset når jeg jogger... Ser at de sluttselger 1 GB for 369 nå og de nye 2 GB for 519,- Er det et dumt kjøp med 1 GB for 369? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hmm, vet ikke helt, tenker litt og shufflen er jo vanvittig deilig med klipset når jeg jogger... Ser at de sluttselger 1 GB for 369 nå og de nye 2 GB for 519,- Er det et dumt kjøp med 1 GB for 369? Sansa Clip er en mye bedre spiller enn stone. Den har forøvrig clips som du snakker om. Har en selv, glimrende spiller, lyden er veldig bra og du slipper itunes styret Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 iTunes er ikke noe styr. Lett, stabilt og oversiktlig. Selv holdt jeg på å kjøpe en Shuffle nylig, men har fortsatt en G1 med 512MB som aldri brukes, og så derfor ikke noe behov. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Hvordan er den sansa-saken opp mot Shuffle da? Uansett så drøyer jeg det noen dager for å se om den våkner til live igjen etter litt tørking, ser på verdsveva at andre sine har gjort det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvordan er den sansa-saken opp mot Shuffle da? Uansett så drøyer jeg det noen dager for å se om den våkner til live igjen etter litt tørking, ser på verdsveva at andre sine har gjort det... http://www.anythingbutipod.com/archives/20...pod-shuffle.php Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Rimelig subjektiv holdning på han som tester da - ser en kar under skriver at menyene er "awkward as hell". Stemmer dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 synes da ikke det... du har hovedmeny med music - radio - settings - voice. under music har du artist/album/spillelister etc. Er zen stone plus some er kjent for å ha uber-ræva menyer Lenke til kommentar
Energivesen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 En kamerat av meg vasket mobilen sin på 90 grader. Etter to ukers tørking begynte den plutselig å virke igjen. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Må kanskje gi den litt ventetid da. Fungerer enda ikke... Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Nei, da var tålmodet over - takk for hjelp Cpt. Ødegård - etter din hjelp her og i hodetelefontråder har jeg nå bestil: 1 stk 2GB Sansa Clip m/Radio i sort 1 par Sennheiser CX300 i hvitt på eBay hos stave84 som du anbefalte. Spiller nok bra nok til joggeturen det... EDIT: Han er oppstanden! Der våkna utrolig nok shufflen til live igjen, så da blir Sansaen avbestilt inntil videre - er litt skeptisk til om iPoden er det den var, men får prøve ut. Johooo! Sennheiserne beholder jeg. Endret 28. februar 2008 av jakja83 Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det tok ikke lang tid fra du bestemte deg for å la iPoden tørke litt eksta, til du kjøpte en ny mp3-spiller, til du igjen avbestilte kjøpet fordi den første spilleren din virket igjen Og Ødegård; jeg tror de fleste av de innpå dette forumet her snart begynner å ha alle duppedittene du har. Deriblant jeg :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det tok ikke lang tid fra du bestemte deg for å la iPoden tørke litt eksta, til du kjøpte en ny mp3-spiller, til du igjen avbestilte kjøpet fordi den første spilleren din virket igjen Og Ødegård; jeg tror de fleste av de innpå dette forumet her snart begynner å ha alle duppedittene du har. Deriblant jeg :!: Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Det tok ikke lang tid fra du bestemte deg for å la iPoden tørke litt eksta, til du kjøpte en ny mp3-spiller, til du igjen avbestilte kjøpet fordi den første spilleren din virket igjen Og Ødegård; jeg tror de fleste av de innpå dette forumet her snart begynner å ha alle duppedittene du har. Deriblant jeg :!: Tror denne fyren har sendt tilbake mer enn han har kjøpt, totalt sett;) Lyd er framfor alt subjektivt mener nå jeg, også bruksområdet til hver enkelt bruker, så jeg ville heller prøvd meg fram, kontra å bli fortalt at "det er bra, kjøp det" Endret 2. mars 2008 av Lilac1 Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Det tok ikke lang tid fra du bestemte deg for å la iPoden tørke litt eksta, til du kjøpte en ny mp3-spiller, til du igjen avbestilte kjøpet fordi den første spilleren din virket igjen Og Ødegård; jeg tror de fleste av de innpå dette forumet her snart begynner å ha alle duppedittene du har. Deriblant jeg :!: Tror denne fyren har sendt tilbake mer enn han har kjøpt, totalt sett;) Lyd er framfor alt subjektivt mener nå jeg, også bruksområdet til hver enkelt bruker, så jeg ville heller prøvd meg fram, kontra å bli fortalt at "det er bra, kjøp det" Meg? Jeg har da ikke sagt at jeg har kjøpt mer enn den Sansaen og iPoden kviknet til igjen - ikkeno vits å svi 500 bols på en mp3spiller til når Shufflen er gull i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå