Waksy Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Skal sette opp egen webserver, men broren min bruker port 80. Derfor må jeg skifte port til apache får å ha webserver, Men da får jeg problemet? How to do that? Takk Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Skal sette opp egen webserver, men broren min bruker port 80.Derfor må jeg skifte port til apache får å ha webserver, Men da får jeg problemet? How to do that? Takk Endrer det i ports i mappen apache om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Waksy Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Unødvendig QUOTE... er ingen mappe med navn ports :/ Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er heller ingen som har nevnt at det er en mappe som heter ports Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Finn frem til en fil som enten heter apache.conf eller httpd.conf, der skal det stå Bind 80, skift dette til det du ønsker. (Kan være det står Bind 127.0.0.1:80 eller ligende, da skal du bare endre det på slutten.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå