herzeleid Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei. Har nå lagt ut konsollen min for salg og lurer litt på hva dere synes at jeg bør ta for den. Her er annonsen: "Selger en ca. ett år gammel xbox360premium med 20 gb harddisk, trådløs nettverksadapter og spillene call of duty4, Dead Rising, Pro Evolution Soccer 2008, og Skate. Samlet verdi på dette ender hos Spaceworld opp på litt over 5300 så her er det mye å svare. Alt av kabler følger med sammen med Mikrofon/headsettet som er originalt. Begge kontrollene er trådløse og fungerer feilfritt. Selger da jeg vurderer å skifte konsoll og uansett skal inn i militæret om ett par måneder. Garantien er i orden og konsollen er som ny. Halo kan forresten følge med )" Håper på noen gode råd fra dere Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei. Har nå lagt ut konsollen min for salg og lurer litt på hva dere synes at jeg bør ta for den. Her er annonsen: "Selger en ca. ett år gammel xbox360premium med 20 gb harddisk, trådløs nettverksadapter og spillene call of duty4, Dead Rising, Pro Evolution Soccer 2008, og Skate. Samlet verdi på dette ender hos Spaceworld opp på litt over 5300 så her er det mye å svare. Alt av kabler følger med sammen med Mikrofon/headsettet som er originalt. Begge kontrollene er trådløse og fungerer feilfritt. Selger da jeg vurderer å skifte konsoll og uansett skal inn i militæret om ett par måneder. Garantien er i orden og konsollen er som ny. Halo kan forresten følge med )" Håper på noen gode råd fra dere Er det ikke sånn ca 40% tap på ting som er 1 år ellerno? ca 2-3k Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Tru meg. Du kjem til å ångra på at du ikkje har ein konsoll når du er ferdig med rekrutten. I det norske militer, er det mykje dautid. :-) 2500 kroner. Hadde ikkje betalt meir. Endret 28. februar 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå