TechFrog Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Jeg spurte jo riktignok om "worst case" så da får vi ta med også de, selv om noen kanskje var litt vel dramatiske Ikke fordi det er komplett umulig at det skal skje, men som magnusalex og dmdb sier, så er det nok ei jente som bare vil drive på med sine små daglige sysler på nettet. Ikke at det spiller noen rolle, men det er altså ikke min leieboer. Vi bor bare i samme bygård. Jeg sammenligner det litt med at når jeg er på besøk hos fattern, så logger jeg meg på hans nett. Det er riktignok usikret, men de bor så øde til at jeg tror ikke han trenger å frykte noen andre Jeg ser ikke helt hva jeg skal kunne stelle i stand for han mens jeg bruker nettet hans. Og det samme blir det vel om hun surfer på "mine signaler". Som sagt tror jeg ikke hun er spesielt datakyndig, ei heller interessert i å lage noe styr. Selv om jeg også spurte etter "worst case" så tenkte jeg nok mer på de vanlige forhåndsregler jeg bør ta Takker så langt for alle innspill! Ps! Trådens tema, "å dele nett" kan muligens være aktuelt for flere. F.eks studenter med dårlig råd som velger å spleise på noe? Kanskje vi kunne satt opp noen punkter og/eller en liten guide på hvordan man bør ordne det? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 @ Cotul: Her var det åpne nett som skapte problemer, men likevel skpate det problemer ... @ cheeba: jeg tror selvfølgelig ikke at dette skal skje med den jenta, men selv om sikkert kan virke søt og grei, så er det du som vil oppleve evt. problemer. PS. Mange ISP avtaler forbyr deling, og plasserer derfor alt ansvar på den som har undertegnet kontrakten. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Vel nå var det ikke dette snakk om et helt åpent nett heller da. Men å dele nett med en ny nabo, vil si det er et par store forskjeller der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå