Gå til innhold

Little big planet, Poenget? (løst, i think) Om noen kan forklare bedre.

Endrogaz

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har sett en rekke med videoer av LBP, men jeg skjønner forsatt ikke hvorfor folk er så hyped about it, liksom.

Lag en bane for og så gå gjennom den solo, med en venn eller flere. Woot the fuck? Wheres the god damn point?

Endret av Tashii^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, jeg har sett en rekke med videoer av LBP, men jeg skjønner forsatt ikke hvorfor folk er så hyped about it, liksom.

Lag en bane for og så gå gjennom den solo, med en venn eller flere. Woot the fuck? Wheres the god damn point?

Poenget er at bare fantasien setter grenser i dette spillet. Det kommer til å bli morsomt å se hva man klarer å lage, samt hva de mange utrolig talentfulle folkene klarer å lage.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med Super Mario Galaxy, hoppe rundt alene...

Hva er poenget med Halo 3 løpe rundt og skyte...

Alt kommer ann på hvordan du ser på spillet ;)

Altså, Halo og Mario spillene har jo en historie. Men har little big planet det? Ikke så jeg har hørt ivertifall.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med Super Mario Galaxy, hoppe rundt alene...

Hva er poenget med Halo 3 løpe rundt og skyte...

Alt kommer ann på hvordan du ser på spillet ;)

Altså, Halo og Mario spillene har jo en historie. Men har little big planet det? Ikke så jeg har hørt ivertifall.

Mario har en historie :confused:

Uansett, spillet er artig fordi folk kan lage det de vil selv; The Sims, eller Spore

Lenke til kommentar

Klarer ikke å forklare det, det er ett eller annet med Little Big Planet som er så sjarmerende. Det er som å se på en liten kattepus kose seg, det er utrolig søte og morsomme figurer som må samarbeide noe som fører til hysteriske situasjoner med fysikk og kreativitet involvert.

Dette er ett spill vi absolutt trenger, så vi ikke glemmer at spill skal være morsomt å spille.

Lenke til kommentar
Klarer ikke å forklare det, det er ett eller annet med Little Big Planet som er så sjarmerende. Det er som å se på en liten kattepus kose seg, det er utrolig søte og morsomme figurer som må samarbeide noe som fører til hysteriske situasjoner med fysikk og kreativitet involvert.

Dette er ett spill vi absolutt trenger, så vi ikke glemmer at spill skal være morsomt å spille.

Vel, jeg skjønner ikke helt hva du mener med å "glemme" at spill skal være morsomt. Okay, greit. Jeg synst det er døds morro og gå rabiat med kalasjnikov og poppe hue av mangen politi folk og sprenge alt du ser.

Så jeg skjønner ikke helt hva du mener meg å "glemme" at spill skal være morsomt.

Haansi: Jeg prøver ikke og like det, jeg ser liksom ikke poenget med spillet. Sånn som The sims som var nevnt tidligere, det er jo en life simulator greie. Det skjønner jeg.

Endret av Tashii^^
Lenke til kommentar

Vel, jeg skjønner ikke helt hva du mener med å "glemme" at spill skal være morsomt. Okay, greit. Jeg synst det er døds morro og gå rabiat med kalasjnikov og poppe hue av mangen politi folk og sprenge alt du ser.

Så jeg skjønner ikke helt hva du mener meg å "glemme" at spill skal være morsomt.

Tror du tilhører altfor ung generasjon til å skjønne det :)

Lenke til kommentar

Haansi: Jeg prøver ikke og like det, jeg ser liksom ikke poenget med spillet. Sånn som The sims som var nevnt tidligere, det er jo en life simulator greie. Det skjønner jeg.

Jeg liker ikke det, kan du forklare hvorfor dette er morro?

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke det, kan du forklare hvorfor dette er morro?

Vel, det går jo an og gjøre i virkligheten, men man blir fenglsa for slikt, derfor er det liksom gøy og kunne gjøre det i en virutuell verden. Man kan liksom få ut agrisjonen, i mitt tilfelle da.(Har litt agrisisjons problem) Pluss jeg er litt sadistisk av meg da :D Pluss det er kult og se på eksplosjons effekten for og se hvor lang inn i teknologien vi er komt i dag. :)

Sikkert ikke så godt fortalt. Men som det står i siggen din. Kan ikke alt. :)

Sikkert en masse leif, men vi har bare hatt om diktere i 3 år på rad nå. Aka null rettskrivings trening. :/

Endret av Tashii^^
Lenke til kommentar

Fysikken i LPB presser teknologien fremover.

LPB er også bygd opp rundt en veldig streng fysikk, noe som betyr at alt oppfører seg som i virkligheten.

I virkligheten kan du bygge ting, samme kan du i LPB bare med mye større frihet.

I LPB kan du som sagt bygge ting noe som gjør at mange kan få utslipp for mye innestengt kreativitet.

Poenget med LPB er å være kreativ.

Lenke til kommentar
Gutten snakker om spill han ikke er gammel nok til å spille. Derfor er det morro, man for liksom adrenalinekick av å spille spill som har høyere aldersgrense.

Vel, sånn er ikke jeg. Jeg kan få adreanalinkick av et 3+ aldersgrense spill. (spørst hva det går ut på da)

Haansi: Jeg sa aldri at the sims var morsomt.Og det med halo kan jeg ikke forklare hvorfor det er så "mye" bedre enn andre FPS spill. Som du kansje ser i siggen min står det en PSN der. Somregel betyr det at jeg har en Ps3 :)

Lenke til kommentar

Jeg er tretten er veldig sulten på spillet ser utrolig kjekt ut.

Jeg trenger kreativiteten ellers ender det som med den andre Sixaxis'en min etter FPS den, ligger knust i en skuff...

Men likevel er det jo ikke Cod4 produsentene sin feil at jeg ikke kan beherske sinne mitt....

Endret av Paystation Home
Lenke til kommentar
Jeg er tretten er veldig sulten på spillet ser utrolig kjekt ut.

Jeg trenger kreativiteten ellers ender det som med den andre Sixaxis'en min etter FPS den, ligger knust i en skuff...

Jeg prøver og unngå FPS aktige spill, får meg til og føle meg dårlig til spill, spesielt online, alle fuckings camperene , snipers etc. En av grunnene jeg ikke kan forda CS.

Liker best 3rd person shooters jeg, man har liksom bedre oversikt over hva som skjer rundt deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...