slimboy Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har en Lacie og en Maxtor eksterne nettverksdisker som står på hjemmenettverket og deler ut alt det gode Piratebay har å tilby. Problemet er at jeg gjerne vil at Xbox'n også skal kunne få tak i disse filene, men her dukket det opp et problem. For i utgangspunktet så vil jeg jo ikke skru på noen PC'r, jeg vil jo bare at Xbox'n går til: \\192.168.XX.XX\musikk eller \\192.168.XX.XX\filmer men det får jeg jo ikke til. Prøvde så å laste ned en Xbox sak til den ene PC-en, og dele ut via Mediaplayer'n, men da kom bare det som lå lokalt på PC-en opp på Xbox'n, ikke filene på nettverksdiskene, som jeg hadde lagt til i biblioteket til Mediaplayer'n Er det noen der ut som har en løsning/alternativ? Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg har en NAS av merket Qnap 109 med 1 terrabyte harddisk som jeg har koblet til min trådløse router. NASèn har støtte for Twonkymedia og upnp(universal plug and play). Dermed har jeg tilgang til all min musikk, bilder og video som jeg har på NASèn. Xboxen spiller av alt innhold uten problem. Ingen PC er påslått Endret 27. februar 2008 av superrune2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå