Gunder1 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Javel, skikkelig drede på draget her... Fikk en gammel bærbar Acer travelmate 4600 Reinstallerte og hentet drivere og bios til skjermkortet på hjemme siden til Acer. Leste ETTERPÅ at dette var bios til Intel basert skjermkort, i denne er det seff et ATI X700 Etter restart etter flashinga, er skjermen sort som graven. Er det noe å gjøre? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Ser nå at jeg har flashet med den "rette" bios, men seff like sort for det. Er det en lett måte å klare å boote fra cd-rom når en ikke ser skjermen... har prøvd i blinde nå i flere timer og begynner å bli rimelig lei. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 kansje er resett av CMOS kan berge deg.Sjekk hos produsent hvordan det gjøres på den maskinen. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er du sikker på at du har hentet ny bios til skjermkort? Får jeg lov å spørre hva du skulle med ny bios til skjermkortet i utgangspunktet? I verste fall bør du kanskje ta kontakt med acer Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Er du sikker på at du har hentet ny bios til skjermkort? Får jeg lov å spørre hva du skulle med ny bios til skjermkortet i utgangspunktet? lastet ned denne Stod ATI vga bios Hvorfor: ja så var det det Resett: det må jeg kikke etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå