Zeph Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Cowon på BilXtra? Sist eg var på ein BilXtra-butikk var det kun bilrelaterte varer, bilstereo, høgtalere, kabler og den slags. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Cowon på BilXtra? Sist eg var på ein BilXtra-butikk var det kun bilrelaterte varer, bilstereo, høgtalere, kabler og den slags. bilextra.no last ned tilbudsavisen å se selv Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Sjå der ja, hadde eg aldri trudd. Prisen er litt i dyraste laget samanlikna med andre, men flott at fleire tar inn Cowon-produkter. Edit: Kva bruksområder har linjeutgangen? Trur faktisk eg aldri har brukt ein sånn noko gang. Er det eit ubehandla signal eller noko sånt, det er vel likevel analogt? Endret 8. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) last ned tilbudsavisen å se selv Ikke ofte butikkene gir dårligere spesifikasjoner enn virkeligheten. Står at den kan ta opptil 4 GB SD-kort-minne, men det vet vi jo er mer. Endret 8. mars 2008 av miceagol Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Cowon D2 støtter offisielt opp til 4GB minnekort, så dette er ikke noe feilinformasjon fra BilXtra sin side. Dette står både på Cowons nettsider og på esken til D2. Edit: Har forresten hatt CX300 i en uke nå, som jeg bestilte fra stave84 på eBay. Må si at det er lenge siden jeg har blitt så skuffet over noe som har fått så mye skryt. Har spilt de inn i nærmere 100 timer, men lydkvaliteten kan fortsatt ikke sammenliknes med mine Creative-ørepropper til 300 kr hos ComputerCity (som for øvrig ser prikk like ut som CX300-ene). Har prøvd meg en del fram med JetAudio, men noe særlig forbedring synes jeg ikke det ble. Noen som har et "JetAudio-oppsett" å anbefale til CX300? Endret 8. mars 2008 av jorg1s1 Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nå har jeg ladet opp D2'en og den er herved klar til bruk! Lenke til kommentar
sirSnoll Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nå har jeg ladet opp D2'en og den er herved klar til bruk! Grattis med ny spiller! _Elsker_ min D2 Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nå har jeg ladet opp D2'en og den er herved klar til bruk! Grattis med ny spiller! _Elsker_ min D2 Ah, takk :!: Noen som er god til å lage themer egentlig? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som er god til å lage themer egentlig? Ligger en del her http://iaudiophile.net/forums/forumdisplay.php?f=62 Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, jeg har sett litt innpå der, men jeg fant ingen som passer til 4.54 fw'en.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 de fleste er nok til 3.54 ja, USA har tross alt ikke DAB så den er lite utbredt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 mekkifiserte en gammel 5.1 satellitt. Det her blir vekkerklokke fra nå qav, på volum 50 klarer D2en å spytte ut nok kraft til at jeg våkner av lyden, selv om det ikek er noen forsterker Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) mekkifiserte en gammel 5.1 satellitt. Det her blir vekkerklokke fra nå qav, på volum 50 klarer D2en å spytte ut nok kraft til at jeg våkner av lyden, selv om det ikek er noen forsterker Du får til å lage det meste må jeg si Tar jeg veldi feil når jeg sier at SD, SDHC og SDHC 2 er det samme bortsett fra lesehastigheten? Et produkt som støtter SD-kort støtter SDHC og SDHC 2 også liksom? EDIT: Har 32gb minnekort kommet nå forresten? Endret 15. mars 2008 av Mujlza Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 mekkifiserte en gammel 5.1 satellitt. Det her blir vekkerklokke fra nå qav, på volum 50 klarer D2en å spytte ut nok kraft til at jeg våkner av lyden, selv om det ikek er noen forsterker Du får til å lage det meste må jeg si Tar jeg veldi feil når jeg sier at SD, SDHC og SDHC 2 er det samme bortsett fra lesehastigheten? Et produkt som støtter SD-kort støtter SDHC og SDHC 2 også liksom? EDIT: Har 32gb minnekort kommet nå forresten? Ikke noe som heter SDHC2. SD og SDHC er forøvrig ikke det samme. SDHC lesere støtter sd, men ikke nødvendigvis omvendt. SDHC betyr secure digital high capacity og går ikke på gamle lesere uten videre. 32GB er vel ikke ute enda, såviodt kommet 16 i norge Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nå tenker jeg jo mest på hva som passer til D2 Men det finnes da SDHC 2.0?; prisguiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 veit da faen hva sandisk driver med jeg... aldri hørt om sdhc 2.0. er vel noe markedsføringsgreier som de finner opp, det selskapet driver med så mye dritt at det er bare å gi opp å bruke dem til noe som helst Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 veit da faen hva sandisk driver med jeg... aldri hørt om sdhc 2.0. er vel noe markedsføringsgreier som de finner opp, det selskapet driver med så mye dritt at det er bare å gi opp å bruke dem til noe som helst Tørr jeg spørre om hvilket minnekort du har (til D2'en)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 veit da faen hva sandisk driver med jeg... aldri hørt om sdhc 2.0. er vel noe markedsføringsgreier som de finner opp, det selskapet driver med så mye dritt at det er bare å gi opp å bruke dem til noe som helst Tørr jeg spørre om hvilket minnekort du har (til D2'en)? 16GB A-data SDHC. koster 60 dollar i usa om du er heldig og har kontakter der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 i dag ble d3et il at jeg ryddet på pulten, så da gravde jeg frem igjen jukeboxen jeg laget i fjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå