Mobilla Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Takk for tips Men hvor ordner jeg språkinnstillingen? Litt plundrete med den festlige blandingen av spansk og engelsk. Om jeg får satt den til engelsk eller svensk.... Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som har prøvd tv på d2 enda hvis det funker? Lasta ned 1.59 fra vostok men er den bare på koreansk? Ikke mulig å få den på engelsk? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Noen som har prøvd tv på d2 enda hvis det funker? Lasta ned 1.59 fra vostok men er den bare på koreansk? Ikke mulig å få den på engelsk? Om du ser i tråden jeg startet om miniTV, står det oppskrift for å få Engelsk språk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1106376 Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Takker takker, la ikke merke til den tråden. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noen som vet hvordan ordboken fungerer? Eller hvor man laster ned språkpakker? Når jeg åpner den kommer det en slik melding: Access to dictionary file failed. Har firmware v1.59. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hey! Har nå nettopp bestilt en Cowon D2 16 GB fra komplett.no gleder meg kjempe mye til den kommer, så mens den er på vei så tenkte jeg at folk kunne hjelpe meg litt med hvilken firmware jeg burde ha og hvilke themes og programmer ! Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hey! Har nå nettopp bestilt en Cowon D2 16 GB fra komplett.no gleder meg kjempe mye til den kommer, så mens den er på vei så tenkte jeg at folk kunne hjelpe meg litt med hvilken firmware jeg burde ha og hvilke themes og programmer ! Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hey! Har nå nettopp bestilt en Cowon D2 16 GB fra komplett.no gleder meg kjempe mye til den kommer, så mens den er på vei så tenkte jeg at folk kunne hjelpe meg litt med hvilken firmware jeg burde ha og hvilke themes og programmer ! Ingen som har noe å si? Nei. Men anbefaler at du ser deg litt rundt på dette forumet: http://iaudiophile.net/forums/forumdisplay.php?f=53 Står mye bra om tips og triks for din D2. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Men en siste ting, er det forskjell på cowon sine fw som slippes ut på nett sia dems og de som slippes ut på iaudiophile? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Både og tror jeg. Det er flere forskjellige versjoner: 1.xx, 2.xx, 3.xx hvis jeg har fått med meg riktig info. Har selv 2.57 hvis jeg hsuker riktig og det er ca. 3/4 år siden jeg oppdaterte spilleren min. Hvilken firmware anbefaler dere andre å bruke da? Har ikke DAB-versjon. Endret 19. mai 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ingen som vil anbefale meg et theme til min D2 16GB når den kommer? (Tror jeg leste et sted at det var noen som hadde fått brikk når dem la over en fw som ikke gikk til 16Gb versjonen) Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Både og tror jeg. Det er flere forskjellige versjoner: 1.xx, 2.xx, 3.xx hvis jeg har fått med meg riktig info. Har selv 2.57 hvis jeg hsuker riktig og det er ca. 3/4 år siden jeg oppdaterte spilleren min. Hvilken firmware anbefaler dere andre å bruke da? Har ikke DAB-versjon. Er det D2 eller D2+ vi snakker om? For D2 gjelder følgende: 1.xx er for DAB/DMB modellen og må brukes for å se miniTV i Oslo-området, har også DAB 2.xx er standardversjonen for spiller uten DAB/DMB 3.xx er koreansk versjon (kan velge engelsk), kan bruke Flash skins, for spiller uten DAB/DMB 4.xx er for DAB/DMB modellen og brukes der det kun er DAB dekning, ikke miniTV OBS: Ikke prøv å installer versjon 1.xx eller 4.xx om du ikke har DAB/DMB versjonen. Det kan ødelegge spilleren. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er en vanlig D2 8 gb som ble kjøpt i fjor sommer. Bryr meg ikke så mye om themes så det blir vel da nyeste versjon av 2.xx, som er 2.59? Er D2+ bare en ny utgave av D2'en som er svart og er litt annerledes utseendemessig? Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er en vanlig D2 8 gb som ble kjøpt i fjor sommer. Bryr meg ikke så mye om themes så det blir vel da nyeste versjon av 2.xx, som er 2.59?Er D2+ bare en ny utgave av D2'en som er svart og er litt annerledes utseendemessig? D2+ har fått nytt design både utvendig og innvending, og skal gi potensielt bedre lydkvalitet med BBE+. Vet ikke om det er noen særlig flere nyvinninger? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er en vanlig D2 8 gb som ble kjøpt i fjor sommer. Bryr meg ikke så mye om themes så det blir vel da nyeste versjon av 2.xx, som er 2.59?Er D2+ bare en ny utgave av D2'en som er svart og er litt annerledes utseendemessig? D2+ har fått nytt design både utvendig og innvending, og skal gi potensielt bedre lydkvalitet med BBE+. Vet ikke om det er noen særlig flere nyvinninger? Bare påpeke at utvendig design kun går på farger, ikke fysisk form. Alt ekstrautstyr til D2 vil passe D2+ Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dvs. at også firmware funker. Jeg har D2+ firmware på min D2, og får da BBE+ Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Du kunne ikke gitt meg link til den firmwaren er du grei (ikke DAB-versjonen)? Endret 20. mai 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg tror jeg har 3.01 (har ikke spilleren her), men nå er det visst 3.10 som gjelder. Den ligger på Cowon sine sider. http://translate.google.com/translate?u=ht...en&ie=UTF-8 oi..... lang link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå