hylo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Da var D2 nr. 2 kjøpt inn. 16gb-versjonen. Den forrige gikk på en smell da den forsvant ut av lommen og i gulvet og av/på/hold-knappen røyk. Herlige helvete, så fint det er med en ny en. Jeg bruker forøvrig Grado SR 80 på min, men til daglig brukes det Koss Portapro (da jeg faktisk har en eq-preset som gjør det JÆVELIG engasjerende). Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som har erfaringer med COWON iAudio 7 i forhold til D2, har den bra lyd? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skal være like god lyd i den. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heisann, ser etter en ny mp3-spiller og denne virker veldig interessant. Har noen spørsmål før jeg bestemmer meg for å kjøpe den: 1. Kan man kopiere mp3-filer direkte vha. windows explorer og spille det av på mp3-spilleren uten å gå via et synk-program (praktisk med podkaster etc.)? 2. Hvordan er DAB-støtten, er det vits i å gå for den versjonen? 3. Bruker man kabel for å koble til PC eller setter man den rett inn i porten? 4. Er størrelsen handikap i noen situasjoner. Passer fint i lomma? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 ja hvis du trenger dab kabel den er ikke så stor som du sikkert innbiller deg Lenke til kommentar
xdye Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) EDIT: løst Endret 15. desember 2008 av njm Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er det noen steder man kan kjøpe den HVITE Cowon D2 med Dab og 16gb ??? Vil ha den, men jeg finner den kun i svart Den hvite er bare lekker !!! Og er det slik at menyene osv ikke er på Norsk ? For da er det jo null stress å bestille i fra statene og få den hvite :D Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er bare på de "stor" språkene. Engelsk, fransk, tysk, koreansk osv. Tror nok du må bestille fra statene. Den hvite er ganske lekker ja Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Er det noen steder man kan kjøpe den HVITE Cowon D2 med Dab og 16gb ??? Vil ha den, men jeg finner den kun i svart Den hvite er bare lekker !!! Og er det slik at menyene osv ikke er på Norsk ? For da er det jo null stress å bestille i fra statene og få den hvite :D DAB-versjonene selges vel ikke i USA såvidt jeg vet. www.mp3players.co.uk har hvite med DAB. Edit: Litt kjapp, ser at de ikke har 16GB Endret 25. desember 2008 av Vostok.no Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk min D2 i går, 8 GB med 16 GB kort. Jobber litt med mp3-tag og bilde-tag, litt uvante menyer, men jeg kommer inn i det. En helt super spiller. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ok, takker for svar Blir nok å kjøpe en Cowon D2 i stedet for S9. Irriterer meg grenseløst at dem ikke bygde S9 med minnekort leser!!! Da hadde jeg kjøpt den tvert!! Men 16gb på det meste... Er alt for lite Kjekt å ha med seg litt musikk når man først er på farta Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 kommer 32gb s9 over nyttår Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 den er ikke så stor som du sikkert innbiller deg Støtter den... Vurderte lenge å kjøpe iAudio 7 fremfor D2 pga. størrelsen, men valgte til slutt D2 siden den kan utvides med SDHC kort. Og størrelsen er det ingen ting å si på, D2 er *ikke* stor og klumpete. Mange av de bildene jeg så før jeg kjøpte må lyve på størrelsen..! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Størrelsen er kjempe fin den. Ble også litt overrasket da jeg åpnet. Men den har også litt tykkelse som jeg liker. Det er ikke særlig behagelig å ha et overdimensjonert visa-kort aka ipod touch i hånden. Sikkert greit i store lommer men finnes ikke behagelig å holde i hånden. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Da har jeg også meldt meg inn i D2-klubben MEd DAB-støtte attpåtil xD Er det noe kult knask man kan innstallere? Hm, for å være ærlig. hører jeg ikke noe særlig forskjell på D2'en og min første generasjons iPod nano. Det er lenge siden jeg har hørt på iPod'en min, så det kan selvsagt hende at jeg husker den som bedre enn det den er. Forskjellen jeg merker er for det meste mer punch. Sterkere lyd. Spilleren virker interessant. Man kan dille med forskjellige ting. UI'et er så som så og lydkvaliteten virker ok, som er det viktigste punktet for meg tips og triks mottas med takk bruker d2 sammen med dt770 pro. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Men du må ha gode nok filer i riktig format for å utnytte den med DT 770 Pro. Mange små flash spill du kan laste nned til den, også andre programmer som kart og wikipedia Du finner mye forskjellig på iaudiophile.net Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Thx Sindre. Hm, oppnådde veldig forskjellige resultater med å tweake lydinnstillingene. Dette kan bli godlyd! Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 søren, jeg vet ikke som jeg skal kjøpe d2 eller vente på s9... Lenke til kommentar
xdye Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Har nettopp kjøpt meg en 16GB D2 DAB/DMB og tenkte som så at et etui av et slag hadde vært lurt. så før jeg begynner å lage no seriøse greier lagde jeg en prøveversjon av gaffa. Resultatet ble overraskende bra, og det er jo ikke alle som går rundt med en MP3spiller omhyllet i gaffa, så denne blir nok D2'ens faste hjem ihvertfall en liten stund til Akkurat her ser det vel egentlig mest ut som en pakke løstobbak, men det får nå være så Utrolig hva man kan gjøre med gaffa altså Endret 5. januar 2009 av njm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 lol, genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå