ultimatedeskjet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Takker for svar. Hva synes dere er mest praktisk? Stort internminne lite minnekort, eller omvendt? Stort internminne og ikke minnekort, mindre internminne og minnekort? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 I praksis betyr det fint lite. Fordelen med stort minnekort er at du kan ta med deg kun kortet og fylle opp, men det er ikkje store praktiske forskjellar. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Blir litt mye spørsmål nå, beklager det. Det vil si at jeg kan fylle opp bare kortet og lett ta kortet rett i PCen, dette høres veldig kjekt ut. Litt som en mobil om jeg ikke tar feil. Har forresten tenkt å skaffe meg 16 GB kort, 8 GB internt. Tror det skal holde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 kort er billigere enn internminne Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 kort er billigere enn internminne Godt poeng. Da blir det 16 GB kort. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) 4GB internt og 16GB eksternt(?) minne her og det fungerer strålende. Dette minnekortet bruker jeg. Kjøp minnekort på internett hvis du ikke vil bli ruinert. Endret 30. november 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jepp. Jeg skal kjøpe spiller, kort og skinnetui fra Vostok. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har vostok beskyttelses-film til skjermen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har vostok beskyttelses-film til skjermen? ja, men https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=12497530 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 AC adapteren til min cowon d2 har sluttet å virke noen som har opplevd det samme? Er ellers ekstremt god fornøyd med spilleren, og har i tillegg fått mye skryt fra folk som har sett den... Hvem har vel hørt om Cowon før Sikker på at det ikke er noe feil med spilleren? Jeg hadde det samme problemet en periode. Det jeg gjorde, var å dytte inn den avtagbare delen som stikker inn i veggen dypere inn i adapteren til det sa "klikk". Jeg resettet også spilleren. Nå funker det, men hva som gjorde det, vet jeg ikke. Har vostok beskyttelses-film til skjermen? ja, men https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=12497530 Hva er bulkrate? Betyr det at de pakker inn flere i samme pakken? Hvordan er det med frakt? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 "Bulkrate" er nok hva stykkprisen er ved bestilling av et stort parti varer (=rabatt). Her er det vel snakk om en rabattkode som gjør at man får ting billigere, ikke sikkert det har noe med bestilling i større partier å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jupp. Det står oppgitt på siden hvilken pris du betaler om du kjøper minst 3, 5 eller 10 stk. Denne rabatten aktiverer du med bulkratekoden Og fraktprisen være ganske åpenbar når det står "worldwide free shipping". Bulkrate Lenke til kommentar
jahas Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 AC adapteren til min cowon d2 har sluttet å virke noen som har opplevd det samme? Er ellers ekstremt god fornøyd med spilleren, og har i tillegg fått mye skryt fra folk som har sett den... Hvem har vel hørt om Cowon før Sikker på at det ikke er noe feil med spilleren? Jeg hadde det samme problemet en periode. Det jeg gjorde, var å dytte inn den avtagbare delen som stikker inn i veggen dypere inn i adapteren til det sa "klikk". Jeg resettet også spilleren. Nå funker det, men hva som gjorde det, vet jeg ikke. Prøvde det du sa, og nå lader den faktisk innimellom Men virker som det er litt dårlig kontakt for den "detter" ut innimellom... men men, litt kontakt eer hvertfall bedre enn ingen. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan jeg høre deres D2 hodetelefonkombinasjoner? Og hva dere synes låter best? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Shure-pluggene funker som eff for min del. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bruker selv Sennheiser CX300 og innimellom PX100. Skal kjøpe meg noe bedre etter jul, jvis jeg ikke får det. Yenkte mest på Beyerdynamic 770 pro, hvis det ikke er noe bedre til samme prisklasse Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Går mest i Shure E3C eller Sennheiser CX300. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har en Sennheiser PX100 og AKG 271 som skal brukes til spilleren. Har også en PA2V2 hodetelefonforsterker, men tror ikke jeg har bruk for den i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jupp. Det står oppgitt på siden hvilken pris du betaler om du kjøper minst 3, 5 eller 10 stk. Denne rabatten aktiverer du med bulkratekoden Og fraktprisen være ganske åpenbar når det står "worldwide free shipping". Bulkrate Gjelder å være obs på at når du bruker bulkrate så må du betale for rekommandering av sendingen... Er vel en plass mellom en og to dollar. -C- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jupp. Det står oppgitt på siden hvilken pris du betaler om du kjøper minst 3, 5 eller 10 stk. Denne rabatten aktiverer du med bulkratekoden Og fraktprisen være ganske åpenbar når det står "worldwide free shipping". Bulkrate Gjelder å være obs på at når du bruker bulkrate så må du betale for rekommandering av sendingen... Er vel en plass mellom en og to dollar. -C- 1.79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå