Solidsturla Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei, Jeg er vurdere å kjøpe denne spilleren. Men har et par spørsmål. Beklager hvis de har blitt svart på før. 1) Holder battriet faktisk i 50 timer? 2) Hvor lett er det å ta over musikk? Jeg har ipod nå og syns det er veldig tungvit å måtte bruke itunes. 3) Tåler den mye? Har knust en del skjermer, aner ikke hvordan men de blir alltid ødelagt. 4) Er det noe spill på den? Alltid greit med litt annen underholdning. 5) Kan man lage og/eller redigere spillelister på den? takk Lenke til kommentar
Affinity Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei,Jeg er vurdere å kjøpe denne spilleren. Men har et par spørsmål. Beklager hvis de har blitt svart på før. 1) Holder battriet faktisk i 50 timer? 2) Hvor lett er det å ta over musikk? Jeg har ipod nå og syns det er veldig tungvit å måtte bruke itunes. 3) Tåler den mye? Har knust en del skjermer, aner ikke hvordan men de blir alltid ødelagt. 4) Er det noe spill på den? Alltid greit med litt annen underholdning. 5) Kan man lage og/eller redigere spillelister på den? takk 1. Batteriet holder over 45 timer vil jeg tro, men dette kommer helt ann på bruk. Når disse tidene testes brukes det en MP3 med lav bitrate, skjermen er alltid av og volumet er ganske lavt. 2. Musikken kan du føre over med drag'n'drop, bruke programmet som følger med eller din favorittspiller (WinAmp, mediamonkey++) 3. Den tåler en god del vil jeg påstå.. men jeg har den for det meste bare i lommen elns så det er ikke mye skade den kan få der. 4. Den kan spille av en del flash spill ja, men det kan være litt irriterende og bruke touchskjerm til spilling. Har sett folk laget Linerider versjon og en liten Wikipedia versjon til D2. 5. Vet ikke.. frykter det verste.. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Versjonen som i Norge markedsføres som at den har DAB-støtte, støtter den også DMB? Kan man anta at alle spillere som støtter DMB også støtter DAB? Det er jo samme teknologi.. Mersom... -C- Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Versjonen som i Norge markedsføres som at den har DAB-støtte, støtter den også DMB? Kan man anta at alle spillere som støtter DMB også støtter DAB? Det er jo samme teknologi.. Mersom... -C- Det står DMB to plasser bak på spilleren min (Cowon D2 DAB 4GB), så den har DMB støtte ja (ikke at jeg helt vet hva det er da). Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 DMB er video over DAB-nettet. Det er den teknologien som høyst sannsynlig kommer til å bli utbygd som "mobil-tv" her til lands. -C- Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det står DMB bak på D2-en, betyr det at den kanskje kommer til å støtte "mobil-tv" en gang? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Om jeg husker rett, skjer det neppe noe mobil-TV over radionettet. I Norge mener jeg å vite at de satser på 3G-nettet for slikt. Men kan godt hende jeg husker feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 du husker ikek feil du er bare feilinformert. to vidt forskjellige ting Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei Får Cowon D2 DAB 8gb snart, og det jeg lurer på er jo at det mest sannsynelig kommer med et 4.** firmware. Er det mulig for meg å nedgradere til 3.53b for å kunne legge til skins som dette : http://cowond2.god.su/index.php?name=Files...ile&lid=238 Det jeg også lurer på er om noen kan anbefalle et stort og bra minnekort til denne spilleren? Takk for de som svarer Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hei Får Cowon D2 DAB 8gb snart, og det jeg lurer på er jo at det mest sannsynelig kommer med et 4.** firmware. Er det mulig for meg å nedgradere til 3.53b for å kunne legge til skins som dette : http://cowond2.god.su/index.php?name=Files...ile&lid=238 Det jeg også lurer på er om noen kan anbefalle et stort og bra minnekort til denne spilleren? Takk for de som svarer Slik jeg har forstått det så fungerer oppgraderingen slik at alt slettes og tilbakestilles til v. 1.0 eller noe slikt. Deretter oppgraderes den til den ønskede versjonen. Å nedgradere burde derfor ikke være noe problem. Når det gjelder minnekort så bruker jeg dette selv og er godt fornøyd. Endret 5. oktober 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 nei du kan ikke nedgradere, da mister du all DAB funksjonalitet. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hei Får Cowon D2 DAB 8gb snart, og det jeg lurer på er jo at det mest sannsynelig kommer med et 4.** firmware. Er det mulig for meg å nedgradere til 3.53b for å kunne legge til skins som dette : http://cowond2.god.su/index.php?name=Files...ile&lid=238 Det jeg også lurer på er om noen kan anbefalle et stort og bra minnekort til denne spilleren? Takk for de som svarer Slik jeg har forstått det så fungerer oppgraderingen slik at alt slettes og tilbakestilles til v. 1.0 eller noe slikt. Deretter oppgraderes den til den ønskede versjonen. Å nedgradere burde derfor ikke være noe problem. Når det gjelder minnekort så bruker jeg dette selv og er godt fornøyd. Trodde DAB versjonen hadde eget firmware jeg altså 4 og oppover. Står enten Cowon D2 DAB eller Cowon D2 på firmwarene. Finnes det noen kule skins / themes til nåværende firmware til DAB da? Endret 5. oktober 2008 av gamerman Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei Får Cowon D2 DAB 8gb snart, og det jeg lurer på er jo at det mest sannsynelig kommer med et 4.** firmware. Er det mulig for meg å nedgradere til 3.53b for å kunne legge til skins som dette : http://cowond2.god.su/index.php?name=Files...ile&lid=238 Det jeg også lurer på er om noen kan anbefalle et stort og bra minnekort til denne spilleren? Takk for de som svarer Slik jeg har forstått det så fungerer oppgraderingen slik at alt slettes og tilbakestilles til v. 1.0 eller noe slikt. Deretter oppgraderes den til den ønskede versjonen. Å nedgradere burde derfor ikke være noe problem. Når det gjelder minnekort så bruker jeg dette selv og er godt fornøyd. Trodde DAB versjonen hadde eget firmware jeg altså 4 og oppover. Står enten Cowon D2 DAB eller Cowon D2 på firmwarene. Finnes det noen kule skins / themes til nåværende firmware til DAB da? DAB versjonen har egen firmware ja (4.xx), så du må passe på å velge riktig. Nedgradering burde gå greit, men ikke til firmware som ikke er for DAB versjonen. Jeg glemte nummereringen når jeg skrev det forrige innlegget. Jeg vet ikke om noen skins, har bare endret bakgrunnsbildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16192 16GB til 360 kr Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Det blir jo internasjonal shipping det. Dette fungerer strålende og det kan bestilles for samme pris fra norske nettbutikker. Dessuten er det du viste der class 4, det fra transcend er class 6. Dvs. høyere garantert hastighet. Endret 5. oktober 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er ingen shipping fra DealExtreme... -C- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fydda, visste ikke at DSDHC kort hadde blitt så billige selv i norge o_0 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjøpte meg et PNY 32GB Class 4 SDHC kort som ramla ned i postkassa her om dagen, og det funker fjellstøtt på min 8GB D2. Storveis opplegg for oss FLAC-glade mannfolk. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, ja det går fort 8gb når vi bruker FLAC! Men finst det noen 32gb-brikker på markedet? Eller rettere sagt, fins det noen til en brukbar pris? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 I følge prisguiden er det så smått på vei, men ikkje noko å skryte av så langt. https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...ering=hits+DESC Du finn sikkert eit større utval i utlandet, på eBay ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå