Bertelsen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Beskyttelse er vel en grei ting ja! Jeg kjøpte spilleren min på torsdag, på fredag var skjermen knust. Den skal inn på rep. nå. Da håper jeg bare at verkstedet kommer frem til at det ikke var min sin skyld at skjermen ble ødelagt. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 hvordan kan det ikke være din skyld? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Spilleren lå i et stål-etui i lommen min, skulle nesten tro at glasset på skjermen var lagt skjevt, slik at det lå et trykk rundt det. Endret 14. juli 2008 av Bertelsen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ett spm. til: Funker det å bruke microsdkort hvis man har et vanlig sd adapter? Så man fikk 16 gb kort til 500 kr nå med leser Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det vet ikke jeg noe om, men hvis du titter her, så ser du at man får SDHC-kort på 16 GB til rundt 490 kroner nå. Lenke til kommentar
db_glitch Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Spilleren lå i et stål-etui i lommen min, skulle nesten tro at glasset på skjermen var lagt skjevt, slik at det lå et trykk rundt det. Jøss.. Jeg har gått med min ubeskyttet i samme lomme som mobilen i et halvt år, og den er fortsatt like fin. Synes spilleren er stor nok fra før, så jeg orker ikke putte den i en matboks. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hehe, det var ikke en matboks, men nemlig en Altoids-boks som du kan se her. Endret 15. juli 2008 av Bertelsen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Fikk D2'en på onsdag, men har hatt litt trøbbel med pc'en så har ikke fått gjort noe neda. Har et par spørsmål. Har tenkt til å oppgradere firmware, men hvilken skal jeg oppgradere til? Euorpeisk eller asiatisk, og er dette bare skins/themes? Hvordan fungerer oppgraderinga? Hvilket filformat skal jeg bruke for å få best mulig lydkvalitet og som tar minst mulig plass? Har ikke mer enn ca. 600 sanger på 8gb. Så noen foreslo mp3 fil med 320 kbps Endret 20. juli 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har oppgradert til 3.57 firmware (koreansk tror jeg). Den fungerer fint med flash-skins og virker stabil. Jeg sliter med å finne ut hvordan hvordan jeg bruker live bookmarks, slik at jeg kan pause midt i et track når jeg hører på lydbøker, for også høre på det senere. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Må man bruke noe spesielt program for å oppgradere firmware på D2'en? Kan noen forklare lett hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Må man bruke noe spesielt program for å oppgradere firmware på D2'en?Kan noen forklare lett hvordan man gjør det? står forklart både på iaudiophile.net og cowon sine egne nettsider Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Må man bruke noe spesielt program for å oppgradere firmware på D2'en?Kan noen forklare lett hvordan man gjør det? står forklart både på iaudiophile.net og cowon sine egne nettsider Har lett men finner ikke ut hvor det står hva man skal gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Da bør du lete bedre for det her tok meg 39 sekunder å finne: http://www.cowonglobal.com/zeroboard/zboar...;bmenu=download Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvordan er lydkvaliteten til D2 sammenlignet med Meizu M6? Leste at de begge brukte samme lydchip. Hvordan er lydkvaliteten paa disse spillerene sammenlignet med n810? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvordan er lydkvaliteten til D2 sammenlignet med Meizu M6? Leste at de begge brukte samme lydchip. Hvordan er lydkvaliteten paa disse spillerene sammenlignet med n810? bedre i begge tilfeller Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Da har jeg anskaffet herligheten med 16 GB og et 16 GB minnekort, men hvordan funker det? Får ikke noe indikasjon på at kortet er satt inn i spilleren, får heller ikke opp den ekstra plassen i Windows når den er koblet til. Ellers så ser den god ut, litt vanskelig å finne ting siden du ikke har en utforsker på samme måte som jeg er vandt med Creative. Den kan spille .avi-filmer? Lenke til kommentar
db_glitch Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Da har jeg anskaffet herligheten med 16 GB og et 16 GB minnekort, men hvordan funker det? Får ikke noe indikasjon på at kortet er satt inn i spilleren, får heller ikke opp den ekstra plassen i Windows når den er koblet til.Ellers så ser den god ut, litt vanskelig å finne ting siden du ikke har en utforsker på samme måte som jeg er vandt med Creative. Den kan spille .avi-filmer? Merkelig at du ikke får opp kortet som egen stasjon.. Kanskje det må formateres? Jeg veit ikke hvordan det funker på Creative, men du kan jo bla deg rundt på både kortet og spilleren hvis du velger "folders" i steden for "artist" eller "album". Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Kortet er ikke noe i veien med, overfører musikk til det nå as I write, men hvordan legger det seg på spilleren? Vil de sangene dukke opp sammen med de andre sangene som er på spilleren eller må jeg velge de som en annen spilleliste? Kunne ikke gjøre noe meg kortet gjennom spilleren (ikke under overføring eller utforskning via PC'en). Hva er nyeste Firmware? Har 2.57 nå og et SDHC-kort. Hva går under kategorien Flash? Er det filmer som ligger på Youtube? .flv er det vel? Fikk til sangene nå, var enklere enn jeg trodde . Endret 25. juli 2008 av chokke Lenke til kommentar
db_glitch Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva er nyeste Firmware? Har 2.57 nå og et SDHC-kort. Da har du den nyeste. Eventuelt kan du kjøre 3.57. http://iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=21572 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå