Bertelsen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg slettet alt på spilleren og satte på standard-instillingene, det ordnet seg nå. Har jeg ikke flash nå? Har som sagt FW 2.57, hva er forskjellene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 2.xx er europeisk fw, har ikke flash skins. 3.xx er asiatisk, men fungerer på europeisk, har flash skin Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Jeg slettet alt på spilleren og satte på standard-instillingene, det ordnet seg nå. Har jeg ikke flash nå? Har som sagt FW 2.57, hva er forskjellene? Jeg synes i hvertfall flash-skins er digg. Bruker dette her: http://iaudiophile.net/forums/showpost.php...mp;postcount=28 Du finner også mange andre i den samme tråden. I tillegg kan du laste ned flash-spill, men det har jeg ikke testa noe særlig av.. Endret 10. juli 2008 av frohmage Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Prøver meg en gang til jeg, jeg har en Creative Zen 4 gb, men jeg vil ha en mp3 spiller med touchscreen, mitt spørsmål er om jeg får fler funksjoner utenom video,musikk, bilder og radio? takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 det er diverse flashprogrammer etc men ikke noe nyttig. det er en mp3 spiller ikke en swiss army knife Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 det er diverse flashprogrammer etc men ikke noe nyttig. det er en mp3 spiller ikke en swiss army knife hahaaa, alrighty then Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 2.xx er europeisk fw, har ikke flash skins. 3.xx er asiatisk, men fungerer på europeisk, har flash skin ahh, så det funker ikke på 2,57... Funker det med themes a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 2.xx er europeisk fw, har ikke flash skins. 3.xx er asiatisk, men fungerer på europeisk, har flash skin ahh, så det funker ikke på 2,57... Funker det med themes a? ja så lenge de støtter 2.57. alt det her står på iaudiophile, så er bare å lese der Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 2.xx er europeisk fw, har ikke flash skins. 3.xx er asiatisk, men fungerer på europeisk, har flash skin ahh, så det funker ikke på 2,57... Funker det med themes a? ja så lenge de støtter 2.57. alt det her står på iaudiophile, så er bare å lese der jaja, men åssen i huleste skulle jeg vite at den ikke støtta flash? fikk til thems nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 åssen i huleste skulle jeg vite at den ikke støtta flash fordi det står på iaudiophile Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 åssen i huleste skulle jeg vite at den ikke støtta flash fordi det står på iaudiophile haha, burde vel sett den komme Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Noen som vet hvordan man legger til album bilder på D2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Noen som vet hvordan man legger til album bilder på D2? google mp3tag Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Har allerede prøvd det. La til et album bilde (500x500) og prøvde det på Cowonen. Ser ikke ut som om Cowonen finner bildet, alt er som før, altså ikke noe bilde når jeg spiller sangen. Endret 12. juli 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 da lagret du ikke, eller så er det noe galt med spillerren Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Heisann. Bestilte nettopp 8 gb versjonen uten DAB radio og lurte på om dere hadde noen tips om hva jeg burde gjøre med den når jeg får den (oppgradere firmware o.l.) og eventuelt hva jeg burdel kjøpe av tilbehør? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Av tilbehør burde du kjøpe et etui, kanskje sticker? Jeg skal bestille det ganske så snart. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Støtter spilleren SDHC kort og MMCminnekort? F.eks vil dette kortet passe? EDIT: Kommer nok med en del spørsmål når jeg får spilleren Endret 13. juli 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Støtter spilleren SDHC kort og MMCminnekort? F.eks vil dette kortet passe? EDIT: Kommer nok med en del spørsmål når jeg får spilleren Ja, både SDHC og MMC kort støttes. Kortet du linker til burde fungere uten problem. Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Minnekortet vil fungere helt topp, men slik jeg ser det er det bortkastede penger å kjøpe et såkalt "High Performance Card". Du vil ikke merke noe av den høyere lese- og skrivehastigheten uansett, med mindre du hiver kortet inn i en kortleser når du overfører filer. Anbefaler deg heller å bare kjøpe det billigste kortet du finner av en kjent produsent. Når det gjelder hva du burde gjøre når du får spilleren, så er det første du burde gjøre å oppgradere firmware'n til siste versjon. Og av tilbehør så vil jeg anbefale deg å kjøpe noe beskyttelse. Veske, etui eller beskyttelsesfilm. Jeg har enda ikke fått rota meg til å bestille noe slikt, så etter et halvt år så har jeg fortsatt på den lille skjermbeskyttelsen som den ble levert med i håp om å i hvert fall hindre riper på skjermen (men utrolig nok er resten av spilleren helt strøken fortsatt - ikke en ripe!) Endret 14. juli 2008 av jorg1s1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå