akzj0n Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hei Skal gå til innkjøp av ny kjøler, som nå skal brukes til xp2200, men antakelig ankommer en xp1700 med "super stepping" snart Uansett, den globalwin kjøleren jeg har nå, er jeg ikke fornøyd med. Det sitter en delta vifte på toppen, som bråker noe helt forferdelig. Derfor vil jeg ha en relativt stille kjøler, men som funke bra til overklokking. Kan jeg da kjøre med en rolig papst vifte ? Men hvilken kjøler, jeg har ikke disse 4 hullene rundt hovedkortet, derfor er jeg usikker på hvilken jeg kan bruke. Hovedkortet er et abit nf7. Lenke til kommentar
AJ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Thermalright kjølerene hos microplex bruker ikke de 4 hullene soketen. Det er en test av kjøleren hos konkurenten www.ocshoot.no, hvor den ble anbefalt. link: http://microplex.no Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Ok, takker. Tror jeg går for slk800, har lest mye bra om den. Hva med vifte da ? Går det greit med en papst, 19 eller 26 db ? Ikke så veldig lyst å gå mye høyere, men kipt og ikke få utnytte potensialet til kjøleren heller.. Lenke til kommentar
AJ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Noen rolige vifter skulle nok klare å kjøle bra på en så god kjøler, men en deltavifte kjøler jo bedre. Men trur ikke tempen stiger så veldig mye om monterer en rolig vifte. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå