Mean69 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Simple Center! Noen som har noe erfaring med dette? Bra? Eller er det andre alt som er bedre, skal strame mp3, film og bilder Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg bruker TVersity og det fungerer fint. Lenke til kommentar
MST Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg bruker også TVersity og syns det funker fett! Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Støtter opp ang TVersity. Enkelt program og fungerer veldig fint. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dumt og latmanskapspørsmål, men vil tverity kunne streame mkvfiler hvis jeg får kodeksøtte til windows media player? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dumt og latmanskapspørsmål, men vil tverity kunne streame mkvfiler hvis jeg får kodeksøtte til windows media player? Meget trolig, TVersity har vel begynt å installere sine private kodeker i de siste utgavene for å ha bedre kontroll på slikt. Jeg støtter opp om TVersity, og jeg har teste ganske mange mediaservere mot PS3. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hva er så bra med TVersity? Er det noen forskjell fra WMP? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Litt off-topic, men kan TVversity streame DVD? Og mener da video_ts mapper. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Funker tvversity på Mac/finnes det en egen Mac-versjon? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Funker tvversity på Mac/finnes det en egen Mac-versjon? Per i dag, nei. Men det er visstnok på vei. Har hørt at EyeConnect skal funke noenlunde bra, du kan jo teste det ut. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dumt og latmanskapspørsmål, men vil tverity kunne streame mkvfiler hvis jeg får kodeksøtte til windows media player? Meget trolig, TVersity har vel begynt å installere sine private kodeker i de siste utgavene for å ha bedre kontroll på slikt. Jeg støtter opp om TVersity, og jeg har teste ganske mange mediaservere mot PS3. Vel det funket ikke :o Prøvde også å konvertere noen filer med mkv2vob, men får bare korrupt data når jeg prøver å streame dem på psen, unasett hvilken kontainer jeg gir infoen, veldig frustrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå