HerrGhost Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dagbladet har vært på GDC og vist fram 2 artige tech demoer: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/02/27/528208.html Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 What? har du sett at de ps3'en bruker fjeset til å se kor man står i rommet? e eg veldig treig? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 What? har du sett at de ps3'en bruker fjeset til å se kor man står i rommet? e eg veldig treig? Du vet at alle eyetoy-spillene til Ps2-bruker akkurat samme prinsippet? Den sporer dine bevegelser via infrarøde signaler. Så i utgangspunktet er det bare samme opplegget brukt på en annen måte. Mulighetene har vært der lenge. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 What? har du sett at de ps3'en bruker fjeset til å se kor man står i rommet? e eg veldig treig? Jepp Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 What? har du sett at de ps3'en bruker fjeset til å se kor man står i rommet? e eg veldig treig? Jepp Jau, den har eg sett, men der bruker han briller. Han gjør det ikkje i den på dagbladet Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 What? har du sett at de ps3'en bruker fjeset til å se kor man står i rommet? e eg veldig treig? Jepp Jau, den har eg sett, men der bruker han briller. Han gjør det ikkje i den på dagbladet Men som sagt har vi brukt dette prinspippet lenge via eyetoy... Eneste forskjellen her er at softwaren velger å låse seg på akkurat hodet ditt, og lage 3D-bevegelsene etter hvordan du flytter deg. Skyt meg hvis jeg tar feil anyone. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Samme teknologi, bare litt mer avansert altså ikke noe nytt Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det mest avanserte jeg har sett av Playstation EyE var på en eller annen teknologimesse, hvor ei dame demonstrerte ett slåssespill hvor du var karakteren. Ingen gadgets, du bare gikk foran kameraet og slåss så gjorde spillet og kameraet resten. Den oppfattet spark, slag og hoppspark til og med. Alt uten noe som helst av fjernkontroll eller sender festet på deg. Det var imponerende ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå