19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det bare jeg som får en dårlig følelse når jeg tenker på Russland? Vi alle vet jo at USA er veldig mektig. Tror nok det er mange land som ønsker den plassen. Og Russland er jo ganske stor. Dem har ikke gjort noe galt men bare for en vondt følelse når jeg tenker på dem. Jeg er bare sååå sikker på at vi kommer til å få trøbbel med dem i nærmeste framtid. Og med "vi" mener jeg europa. Noen andre som mener det samme? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Finne allerede en tråd om dette: Russland nærmer seg Norge Endret 27. februar 2008 av Otth Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvorfor får du denne følelsen? Mange som ønsker USAs posisjon i verden ja. Men ikke mange som er i stand til å ta den. Russland blir nok litt mer å merke til. Men noen store problemer tror jeg ikke vi kommer til å få. Lenke til kommentar
doffen2000 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tja... Jeg vet ikke helt hvem jeg vil ha som stormakt USA eller Russland... En stat som opererer som verdenspoliti og har mest kriminalitet i verden. Et land som overser fredskonvensjoner og går imot FN og som stat er på vei i grøften. Samtidig som de har en triggerhappy president med en målt iq på 80, som ble gjenvalgt av folket. Eller Russland som jobber så hardt de kan med å bygge seg opp som et bærekraftig samfunn som stadig må tåle kritikk for alt de gjør og hånligjøres av amerikanerne til stadighet. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Idyllisk framstillt, men en nasjon som er blitt enda mer autoritær, mye gjennomsyret korrupsjon og oligariske tendenser. Ellers sliter litt med pressefrihet, politisk frihet og videre. Er kanskje ikke noe bedre løsning. Grunnen til at Russland ikke har gjort noe stort militært er jo fordi de ikke har vært i posisjon til det. Endret 27. februar 2008 av Rampage Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Finne allerede en tråd om dette: Russland nærmer seg Norge Hah! Så jeg hadde rett. Guuud jeg må være synsk.. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Finne allerede en tråd om dette: Russland nærmer seg Norge Hah! Så jeg hadde rett. Guuud jeg må være synsk.. Kanskje du bør lese litt i tråden også? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Finne allerede en tråd om dette: Russland nærmer seg Norge Hah! Så jeg hadde rett. Guuud jeg må være synsk.. Trenger ikke å være synsk, holder å søke. Endret 27. februar 2008 av Otth Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Hvorfor får du denne følelsen? Mange som ønsker USAs posisjon i verden ja. Men ikke mange som er i stand til å ta den. Russland blir nok litt mer å merke til. Men noen store problemer tror jeg ikke vi kommer til å få. Jeg vet ærlig talt ikke. Måten dem framstår på som kanskje? Jeg kan sverge på at de betyr trøbbel. Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Finne allerede en tråd om dette: Russland nærmer seg Norge Hah! Så jeg hadde rett. Guuud jeg må være synsk.. Kanskje du bør lese litt i tråden også? Det høres ut som en god ide Men sånn seriøst ment så kommer vi til å få trøbbel med Russland. Bare vent så får du nok se selv. Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 For det første så er de et skremmende stor land. Russland er også blant mange regnet som en militær supermakt, på linje med USA og delvis Kina. USA er nok litt farlig men altså fordømt dumme til at vi skal frykte dem så mye. Kina er harmløs foreløpig men måten Russland framstår på gir meg en følelse på at de kommer vi til å få trøbbel med. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 De er ikke en supermakt, de har ikke i nærheten av innflytelsen til USA. Det er nettopp derfor de kjører en så hard linje, de vil tilbake i leken. Hva definerer du som trøbbel? Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 De er ikke en supermakt, de har ikke i nærheten av innflytelsen til USA. Det er nettopp derfor de kjører en så hard linje, de vil tilbake i leken. Hva definerer du som trøbbel? Aii som du sier, de vil tilbake i leken. Det er nettopp det de kommer til å prøve på. De kommer til å drive med "piss" bak ryggen på oss alle. Litt lenge siden nå men så på nyhetene at Russland bygde raketter eller noe sånt og jeg bare grøsset ved tanken. Det som irrterer meg nå er at jeg ikke har så mye "bevis" på det jeg sier. Jeg har bare en dårlig følelse angående dem, og det er alt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 De er ikke en supermakt, de har ikke i nærheten av innflytelsen til USA. Det er nettopp derfor de kjører en så hard linje, de vil tilbake i leken. Hva definerer du som trøbbel? Aii som du sier, de vil tilbake i leken. Det er nettopp det de kommer til å prøve på. De kommer til å drive med "piss" bak ryggen på oss alle. Litt lenge siden nå men så på nyhetene at Russland bygde raketter eller noe sånt og jeg bare grøsset ved tanken. Det som irrterer meg nå er at jeg ikke har så mye "bevis" på det jeg sier. Jeg har bare en dårlig følelse angående dem, og det er alt. Alle de store nasjonene driver med "piss" bak ryggen på resten av verden. At de bygger opp arsenalet sitt er jo fortsatt i samme rekke som at de skal være med å leke igjen. Tenk på amerikanerne, de er jo i store kriger og utvikler våpnene sine. Ser du på det som ett problem? Særlig med tanke på satellitten de nylig skjøt ned, de fortsetter å utvikle rakettene sine Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) De er ikke en supermakt, de har ikke i nærheten av innflytelsen til USA. Det er nettopp derfor de kjører en så hard linje, de vil tilbake i leken. Hva definerer du som trøbbel? Aii som du sier, de vil tilbake i leken. Det er nettopp det de kommer til å prøve på. De kommer til å drive med "piss" bak ryggen på oss alle. Litt lenge siden nå men så på nyhetene at Russland bygde raketter eller noe sånt og jeg bare grøsset ved tanken. Det som irrterer meg nå er at jeg ikke har så mye "bevis" på det jeg sier. Jeg har bare en dårlig følelse angående dem, og det er alt. Alle de store nasjonene driver med "piss" bak ryggen på resten av verden. At de bygger opp arsenalet sitt er jo fortsatt i samme rekke som at de skal være med å leke igjen. Tenk på amerikanerne, de er jo i store kriger og utvikler våpnene sine. Ser du på det som ett problem? Særlig med tanke på satellitten de nylig skjøt ned, de fortsetter å utvikle rakettene sine Jah Usa er skummel den også meen... Vi har liksom "smakt" Usa. Vi er vant med Usa. Litt bombing her og der og vi i Norge har ikke trøbbel med Usa så det går egentlig greit for oss (for meg) at de sitter på tronen. (jah jeg har faktisk en så stor ego ) Men vi anner ikke hva vi får fra Russland. Hadde jeg for eksempel vært Russland hadde jeg hatt en plan om å ødelegge Usa. Jeg hadde lagd en svæær atombombe som jeg pent hadde sendt til Usa. Resten av Europa blander seg inn og før vi vet ordet av det så har vi 3 verdenskrig. Endret 27. februar 2008 av 19angelica91 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, men aliensa tar oss nok først. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det bare jeg som får en dårlig følelse når jeg tenker på Russland? Vi alle vet jo at USA er veldig mektig. Tror nok det er mange land som ønsker den plassen. Og Russland er jo ganske stor. Dem har ikke gjort noe galt men bare for en vondt følelse når jeg tenker på dem. Jeg er bare sååå sikker på at vi kommer til å få trøbbel med dem i nærmeste framtid. Og med "vi" mener jeg europa. Noen andre som mener det samme? kanskje, kanskje ikke. men det er umulig å spå fremtiden, selv ser jeg ikke Russland som en trussel, og skal vi fordømme Russland må vi ikke glemme deres innsats i 2 verdens krig, både på det gode og det onde. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 De er ikke en supermakt, de har ikke i nærheten av innflytelsen til USA. Det er nettopp derfor de kjører en så hard linje, de vil tilbake i leken. Hva definerer du som trøbbel? Er ikke Russland en supermakt sier du? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 De er ikke en supermakt, de har ikke i nærheten av innflytelsen til USA. Det er nettopp derfor de kjører en så hard linje, de vil tilbake i leken. Hva definerer du som trøbbel? Er ikke Russland en supermakt sier du? Helt korrekt, Russland er ingen supermakt. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hva karakteriserer en supermakt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå