Supreme Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 jeg hater vista, og på min nye M1530 vil jeg ha XP, men når jeg prøver å legge inn XP så finner den av en eller annen grunn ikke harddisken, beklager det sikkert unødvendige spørsmålet, men problemet er jo der Lenke til kommentar
zacka Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Du trenger å laste ned S-ATA driver fra driversiden til maskinprodusenten, legge den på en diskett og trykke F6 når du blir bedt om det rett etter at XP-CD-en har bootet. Du kan bruke en USB-diskettstasjon hvis du har. Hvis ikke må du "bake inn" driveren i XP-CD-en. Da kan du f.eks bruke nLite som lovlig kan lastes ned fra nettet. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som har lagt inn XP på denne maskinen og som kan poste sine erfaringer her? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Funker ivertfall på 1330, og da vil du vel funke på 1530 og? Funker på 1330 som jeg har ivertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå