The Jester Race Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hei, siden jeg kunne gå på do på egenhånd har jeg merket at ALLE legger inn igjen en unik lukt på doen etter at de har plompa. Hvorfor det? Selv om man har spist samme mat så lukter det ikke likens. For eksempel moren min sin lukt er HELT forskjellig til søstra mi. Det er rart. Og en ting til. Hvorfor kan man ikke lukter sin EGEN lukt etter et dobesøk? Endret 27. februar 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kanskje dette blir etterkommeren til fingeravtrykk! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Også lukter ikke bæsjene våre det samme hver gang. Lukter du ikke din egen avføring? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Klart lukter jeg den hvis jeg lukter på den med vilje på en måte. Men jeg mener at liksom, hvis mora de akkurat har vært å drete, også når det er din tur blir du slått ned av en grufull stank. Det er jo ikke sånn når du går inn på badet et sekund etter at du selv har bæsja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå