M-Gard Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Vi er ett band fra Kolbotn, som søker bassist og/eller vokalist til thrash metal band i alderen (FØDT I 94 ELLER 93) år kan også være eldre, men da må du spille med noen som er yngre enn deg Vi er født i 94. Jeg har spilt gitar i ca 3 år. Har tenkt oss musikk som Trivium, men kan være fleksible. Så hvis du bor rundt Kolbotn og er i riktig alder, så send pm! Ikke no Korn eller Him eller noe emo musikk! Metal /,,/ Vi er inspirert av METALLICA, Stonegard og Trivium Endret 29. februar 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Skulle gjerne, er 15år, er vokalist men bor laaaangt sørvest Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Skulle gjerne, er 15år, er vokalist men bor laaaangt sørvest Æsj, det var dumt Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hva slags musikk spiller dere, så dere hadde tenkt dere noe som Trivium? Har dere laget noe enda ? =) Spiller gitar og ikke bass og synger ikke spesielt fint.. Så jeg bare lurer =) Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hva slags musikk spiller dere, så dere hadde tenkt dere noe som Trivium? Har dere laget noe enda ? =) Spiller gitar og ikke bass og synger ikke spesielt fint.. Så jeg bare lurer =) Vi spiller thrash metal, ganske likt som Trivium. Prøver vi iværtfall LINK til Trivium: Endret 27. februar 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Prøver vi iværtfall LINK til Trivium: Har hørt ekstremt mye på Trivium faktisk! Utrolig fet musikk, krevende å lage noe som minner om det da. Men klarer dere det! Så nevn hvor det blir konsert og jeg kommer! haha Er jo fra drøbak jeg så... Hehe ^^ Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Prøver vi iværtfall LINK til Trivium: Har hørt ekstremt mye på Trivium faktisk! Utrolig fet musikk, krevende å lage noe som minner om det da. Men klarer dere det! Så nevn hvor det blir konsert og jeg kommer! haha Er jo fra drøbak jeg så... Hehe ^^ Bandet skal splitte nå da:( Men jeg har funnet en trommis som jeg kanskje skal begynne å spille med. Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ah, kjipt da.. =/ Bandet mitt splitta seg nettopp også gitt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå