Henrik Salthe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Elefanten Horton oppdager en hel verden på et støvfnugg. Se videoen Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Denne har jeg troen på. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Elsket starten! Denne tipper jeg at må kommer til å se. Eller, jeg vil se den. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Var det ikke Hvem\Who de folka som bodde i snøfnugget på Grinchen filmen het også da? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Vil se, vil se Liker denslags filmer. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 denne virket litt småmorsom. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Artig animasjon.. men det at den er dubbet på norsk så er den ikke verd og se. værste jeg vet er animasjoner dubbet til norsk..høres så jævla ut.. Er ikke denne engelsk da eller er den norsk? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Artig animasjon.. men det at den er dubbet på norsk så er den ikke verd og se. værste jeg vet er animasjoner dubbet til norsk..høres så jævla ut.. Er ikke denne engelsk da eller er den norsk? Enig! Engelsk tale er best! Men det er vel egentlig en barnefilm, så skjønner jo at de sender den med norsk tale på kino... Men da har jeg enda en film å glede meg til Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Åååh, så søtt! Denne bare må sees. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jeg elsker animasjons/tegnefilmer... Men på norsk..huff nei da blir jeg dårlig.. Kjøpte/fikk i posten igår Bernard.. han er drit humør.. Endret 28. februar 2008 av Scortech Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg elsker animasjons/tegnefilmer...Men på norsk..huff nei da blir jeg dårlig.. Se den på engelsk, da vel? Er neppe sååå vanskelig å få tak i den på engelsk. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Nei det blir ikke vanskelig..som regel nå til dags så kommer det meste med orginal tale og norsk tale.. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Du får kjøpe sjelen min for 5 dollar hvis ikke det originale lydsporet er med på dvden Og på kino får man helst sikkert muligheten til å se den originale. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Starten var fet, men ble akkutt stans da jeg hørte norsk tale. The quest contines at apple.com/trailers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg