Thor Håkonsen Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 En Grønn trepyton, Morelia viridis Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 WoW! Jeg syns dette var et veldig bra bilde. Veldig fyldig farge, og fine detaljer. Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Likte det også veldig godt. bra tenkisk kvalitet. Kanskje komposisjonen burde innehold litt mer av slangekroppen? Var litt vanskelig å fete øynene på noe i stor versjon av bildet. Men det kan bare være meg. Er det kjeledæggen dette eller? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Likte komposisjonen veldig godt, men kunne ønsket at hodet stakk seg litt mer ut blant kroppen. Fin utnyttelse av symetri Og man må bare elske de øynene Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Ørlitte mer kontrast mellom hode og resten av kroppen kanskje? Men ellers et veldig godt bilde! Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sinnsykt bra, du skulle lagt en svart ramme rundt så hadde det blitt litt større kontrast i bildet. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Veldig flott og orginalt bilde. Litt utbrente høylys som i froskebildet, men mindre dominerende her. Tror likevel jeg ville prøvd å klone bort de verste refleksene. Skulle likt å sett en versjon med mer av slangekroppen. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg syns det er nydelig. Trenger hverken å klone bort høylys eller legge til svart ramme for min del, spesielt ikke ramma. Hvor er bildet tatt? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Bildet er tatt hjemme hos en person privat - hvor kan jeg selvsagt ikke si, men kan røpe at den ikke er min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå