Quattro7 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei, Jeg har nettopp fått SMS til å fungere på mitt One Call abonnement, men kortnummeret 2002 fungerer ikke. Jeg har forsøkt å sende til mitt eget kodeord, uten at det blir registrert i databasen. Jeg har også forsøkt å sende STOPP til 2002: One Call faktura: Ikke svar NetCom abonnement: Svar med en gang: "Tjenestene på 2002 vil nå bli stoppet. Infogate AS. Tlf 23198288" Jeg har prøvde å sende "HEI" til 2030, og da får jeg svar fra både One Call og NetCom. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Er det ingen andre som har dette problemet? Prøv å send STOPP til 2002 f.eks. Meldingene blir ikke levert hos 2002, men påføres allikevel regningen. Meldingene sendt til deg fra 2002 blir kun levert om de er 0-takst (mao; ikke koster noe). Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Eg var borti noko liknande då eg prøvde å sende sms til eitt eller anna firesifra nummer påskeafta for å kjøpe påskenummeret til lokalavisa elektronisk. Eg fekk ikkje sms tilbake, og måtte bruke eit Telenorabonnement for å få det til. Eg las i eit anna innlegg at nokon ikkje fekk sms frå Skandiabanken, og at dei måtte "rute om" nummeret. Er det nokon som kan forklare kvifor desse problema oppstår? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har dette noko med mia_tuk si forklaring i innlegg 5 i denne tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=937782 Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Nå har Infogate lagt inn de nye operatørene tydeligvis. Før var det bare 1,2 og 3 (Telenor, Netcom og Tele2), mens nå får jeg inn helt opptil 8 på kundesidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå