MrUrge Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg kjører dual screen fra før av, og har klart å skaffet meg en skjerm til, og lurte på om det på noen måte går ann å koble 3 skjermer til samme pc ? Sånn at skrivebordet går over 3 skjermer. Hva slags dingseboms må jeg ha for å få til det? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja det går an. De fleste skjermkort (For uten noen av de aller billigste) støtter 2 skjermer. Hvis du kjøper ett til skjermkort kan du ha 3 til 4 skjermer. Du trenger ikke å bruke mye penger på det ekstra skjermkortet hvis du ikke skal buke det til 3D applikasjoner (f.eks spill). Du må ha et skjermkort som passer i PCI sporet hvis du ikke har to PCI-E spor. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Du kan sette inn et ekstra skjermkort, eller koble en slik (Matrox DualHead2Go) på en av skjermutgangene. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Du kan sette inn et ekstra skjermkort, eller koble en slik (Matrox DualHead2Go) på en av skjermutgangene. Med en sånn en vil du dog bare få speilet bilde på skjermene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Du kan sette inn et ekstra skjermkort, eller koble en slik (Matrox DualHead2Go) på en av skjermutgangene. Med en sånn en vil du dog bare få speilet bilde på skjermene. Trodde ikke det? Den vil vel bare få maskinen till å tro at skjermen som står på den utgangen har større oppløsning og sende ut i det formatet, så tar dualhead2go boksen seg av splittingen av signalet? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Eller om du har en ekstra pc liggende kan du plugge skjermen til den og bruke Maxivista som gir deg en tredje skjerm over nettverk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Du kan sette inn et ekstra skjermkort, eller koble en slik (Matrox DualHead2Go) på en av skjermutgangene. Med en sånn en vil du dog bare få speilet bilde på skjermene. Trodde ikke det? Den vil vel bare få maskinen till å tro at skjermen som står på den utgangen har større oppløsning og sende ut i det formatet, så tar dualhead2go boksen seg av splittingen av signalet? Ok. Uansett vil en sånn være mye billigere Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Flimzes: Akkurat det er det ikke tvil om. Sannsynligvis vil det gi bedre bildekvalitet også, i alle fall om han har en skjerm med DVI/hdmi inngang... DualHead2Go er beregnet på bærbare og er bare vga om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Er det ikke skjermer som kan koble via USB? Åja, du har allerede 3 skjerm. Endret 2. mars 2008 av Halsstikkar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå