Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kontrolere ett nettverkAdsl

Anbefalte innlegg

Ja!

jeg er en aktiv cs spiller, eg hadde ISDN før men da lagga d så vi fikk ADSL (ikke pga lagge) men d lagger bare mere nå fordi min søster sitter og laster ned fra kazaa, går d ann og kontrollere hvor raskt hun kan laste ned etc. jeg har lastet ned Net support Manager eller noe sånt da skrur eg bare av hennes pc :wink: men d er jo litt dumt for henne..

så er d noe program eg kan jøre sånn at eg kontrollerer ADSL speeden på di 3 pc ene som deler denne 704128 linja. .?. .

? ? ? ? ? ? ?? ? ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
herregud.... DET, pugg DET D-E-T......... :grumpy:  :grumpy:

Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil.

men over til problemet: tror muligens sygate har en sånn funksjon.

Lenke til kommentar
Jeg spurte ikke om du ville bli den  nye norsk læreren min...

Hvis du ikke liker at eg er fra stavanger bare slutt og les mine inlegg.. . .

:evil:

Mente det ikke for å være frekk eller noe sånt, gramatiske feil pleier ikke irritere meg, men å konsekvent bruke "D" istedet for "DET" irriterer meg veldig. Er også helt sikkert på at du finner MANGE feil hos meg og men jeg prøver å unngå dem.

Lenke til kommentar

Kan alle som mobber han bare stfu?

Om han vil bruke sms språk er det hans business, ikke deres.

Nettikette omfatter også det med å "kommentere andres gramatiske skrivefeil", så det kan dere holde for dere selv.

ON TOPIC:

Last ned Bandwidth Controller.

Søk på google.

Instaler det programmet på søstra di sin maskin og velg hvor mye downstream hun kan ha.

Lenke til kommentar

Nettikette omfatter også det med å "kommentere andres gramatiske skrivefeil", så det kan dere holde for dere selv.

Det var jo ikke en gramatisk skrivefeil, men konsekvent bruk av SMS språk. synes det er helt greit å kommentere det. men ikke kjefte på personen.

Lenke til kommentar

ON TOPIC:

Last ned Bandwidth Controller.

Søk på google.

Instaler det programmet på søstra di sin maskin og velg hvor mye downstream hun kan ha.

TUSEN hjertelig takk... d skal eg gjøre.. var i ferd me og sprengee den pc en :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...