Gå til innhold

Gaming pc 10 k. Passer delene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt å kjøpe meg ny gaming pc og har da sett lit rundt om på netshop.no...

kom da fram til dette sette=D

http://s61.photobucket.com/albums/h47/sime...gresrgsfesg.jpg

Vet ikke om alt passer men håper på det best:P

Mvh Håkon

MÅ det være fra netshop?

Nei, men det må være akkurat samme delene. Og den må være samme pris. Kan du gi meg flere eksempler kanskje ? Billigre kanskje.

Lenke til kommentar
Bra oppsett,men den Raptoren har du neppe bruk for. Den er ikke nevneverdig raskere enn den WD disken.

Er den ikke ? Den har da 10 000 RPM da. Det vil si at når jeg ikke har noe på disken, bare windows , så bruker den 4 sekunder på å starte seg opp da. Det er da fordelen med den da.

Lenke til kommentar
Bra oppsett,men den Raptoren har du neppe bruk for. Den er ikke nevneverdig raskere enn den WD disken.

Er den ikke ? Den har da 10 000 RPM da. Det vil si at når jeg ikke har noe på disken, bare windows , så bruker den 4 sekunder på å starte seg opp da. Det er da fordelen med den da.

Jeg har hatt en 36GB Raptor selv. Kan ikke si at jeg merket stor forskjell i ytelse. Støy derimot merket jeg. Derfor heiv jeg den ut igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Du hakke vurdert dette da med et 3870x2 asus graffikkort med 4 dvi utganger

Dette har jeg utenom raptor disken da. har en vanlig 3,5 sata 320gb disk

pc-ens vifter lager mindre lyd enn min bærbare:D jeg må skaffe ny bærbar nå hehe

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

8MB, BOXED m/vifte Socket 775 100+

1 795,- 1 795,-

NetShop OC dream uppgrade kit

MARS Hovedkort, åpent kabinett, Mist PSU 2

2 995,- 2 995,-

OCZ DDR2 4096MB Gold GX XTC Dual Channel

PC2-6400 2x2048MB 800MHz. (5-5-5-18)

Western Digital Raptor 36GB S-ATA

16MB cache 10000RPM

SUM: 6 330,-

3300 for asus 3870x2 asus graffikkortet hos den billigste butikken:)

raptor disker er dyre, men vis du virkelig føler at det gjør stor forskjell:)

Lenke til kommentar
Du hakke vurdert dette da med et 3870x2 asus graffikkort med 4 dvi utganger

Dette har jeg utenom raptor disken da. har en vanlig 3,5 sata 320gb disk

pc-ens vifter lager mindre lyd enn min bærbare:D jeg må skaffe ny bærbar nå hehe

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

8MB, BOXED m/vifte Socket 775 100+

1 795,- 1 795,-

NetShop OC dream uppgrade kit

MARS Hovedkort, åpent kabinett, Mist PSU 2

2 995,- 2 995,-

OCZ DDR2 4096MB Gold GX XTC Dual Channel

PC2-6400 2x2048MB 800MHz. (5-5-5-18)

Western Digital Raptor 36GB S-ATA

16MB cache 10000RPM

SUM: 6 330,-

3300 for asus 3870x2 asus graffikkortet hos den billigste butikken:)

raptor disker er dyre, men vis du virkelig føler at det gjør stor forskjell:)

Takk for tipsene. Men jeg skjønner ikke helt alt dette men. Kan dere ikke sette sammen PC-er på netshop og ta print screen da ?

Lenke til kommentar
Ville bare lagt inn en bestilling på NETSHOP DINSIDE.NO PC 08.

Mye for pengene og du slipper å bygge den selv. Kan velge bort skjerm om du ikke trenger. Er vel egentlig nesten maskinen du har satt opp.

Evt Denne

Ja, det er den PC-en, men fordelen med denne av egne deler er at da får jeg velget selv hvilken disk jeg skal ha, og jeg får windows vista cd. Og jeg slipper å betale moms.

Lenke til kommentar
Og jeg slipper å betale moms.

Hvordan skal så det gå til?

Fordi at min far eier et firma. Han skal kjøpe inn 4 andre jobb PC-er så har vi spurt om det er greit vi tar med en jeg kjøper. Og det var greit.

Flere forslag da ?

Lenke til kommentar

Mye for pengene og du slipper å bygge den selv. Kan velge bort skjerm om du ikke trenger. Er vel egentlig nesten maskinen du har satt opp.

Evt Denne

Ja, det er den PC-en, men fordelen med denne av egne deler er at da får jeg velget selv hvilken disk jeg skal ha, og jeg får windows vista cd. Og jeg slipper å betale moms.

Du kan vel kjøpe den ferdig PC-en fra Netshop og slippe moms? Du kan forresten konfigurere PC-en selv.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Evt Denne

Du kan vel kjøpe den ferdig PC-en fra Netshop og slippe moms? Du kan forresten konfigurere PC-en selv.

Slipper jeg å betale moms på en kampanje pc på netshop da ? For da blir det da samme pris. Men det står at på den kampanje PC-en på netshop så er det lagt til 1800 kr moms da.

Lenke til kommentar

Du slipper unna moms akkurat som med alle andre varer hos Netshop.

Hvis du konfigurere ferdig pc-en selv og setter inn Antec kabinettet,en Raptor 150X,64Bit OS og fjerner skjermen,så havner du på 9818 kr (7800 uten moms). Da er oppsettet tilnærmet likt ditt eget,bare at du får den raskeste og største Raptoren og i tillegg får du PC-en ferdig montert og testet.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Du slipper unna moms akkurat som med alle andre varer hos Netshop.

Hvis du konfigurere ferdig pc-en selv og setter inn Antec kabinettet,en Raptor 150X,64Bit OS og fjerner skjermen,så havner du på 9818 kr (7800 uten moms). Da er oppsettet tilnærmet likt ditt eget,bare at du får den raskeste og største Raptoren og i tillegg får du PC-en ferdig montert og testet.

Okei. Såpass ja ;]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...