ZkedaR Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Og så til andre fenomener i våken tilstand... Har du merket hva som skjer hvis man skal løfte en tom melkekartong, som man egentlig trodde var full? Har slengt noen kartonger rett opp og bakover ja Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 forventer et trappetrinn til... det er også morro nedover... Sånne uventede greier er gøy, når man er helt forberedt på noe, og så skjer noe annet. Fx når man er et tog dra fra stasjonen når man sitter i et annet tog, og man tror at man beveger seg, og så plutselig 'bråstopper' man uten å føle noen fartsforandring. Finnes det berg-og-dalbaner som har en sånn illusjon innebygd? Det hadde vært skikkelig fett? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Uventede ting er ikke artig når du bærer på en haug med pc ræl... Skjer hver gang jeg skal på LAN, som er så å si hver helg... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg har faktisk opplevd at jeg ikke våkner når jeg skal. For eksempel når jeg leker Neo som hopper mellom hus så hopper jeg litt dritt (drømma ikke riktig), så går jeg rett i bakken... :oops: Det gjør ikke vondt, jeg bare tar i mot stupet med beina liksom Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg har!! Jeg har!! Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg drømte en gang at jeg sklei på isen, også våknet med et sånt rykk.Foten for framover akkurat som når du sklir på isen. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Våkner 3-4 dager i uka at armen er en oppsvulma myk klump uten følelese.. litt udigg egentlig! Tror jeg digger å sove på den eller no. Noen andre som har det sånn? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jepp, gjør det ganske ofte, ikke noe å bekymre seg over Lenke til kommentar
Odden Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 jeg greidde å sovne på begge jeg, ingen følelse i armene, ingen bevegelse i de. beste er når en snur seg raskt, og ikke har aning på hvor armen egentlig er... ja jeg pleier å treffe meg selv i trynet =( Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Våkner 3-4 dager i uka at armen er en oppsvulma myk klump uten følelese.. litt udigg egentlig! Tror jeg digger å sove på den eller no. Noen andre som har det sånn? Jeg gjør det også... Pleier og hjelpe og riste og masere den med den andre armen. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Uff, jeg har opplevd det samme mange ganger ja.. er helt jev*ig! Skjer ofte rett før jeg sovner, da er jeg i en slags drøm/våken.. plutselig så tenker/drømmer jeg noe slikt, eller at det kmmer en bil eller no, og så skvetter jeg som faen. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Heh, sist helg sov jeg på feltseng. Plutselig våkna jeg mens jeg snubla eller noe i en drøm. ...SPROING! En Myopisk Spasme heter det tror jeg. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 jeg syns d er meget stili når man ligger og "nesten" sover for så å bli raskt vekket! da har jeg merket at jeg er helt borte, snakker bare tøv og styrer værre! :-? d man må prøve på er å legge seg til å sove i en god lenestol (når man er sånn supertrøtt) oxo lar du et nøkkelknippe henge på ene fingeren sånn at når du sovner mister du det og det bråker noe djevelsk! (f. eks at det faller i gulvet) og da våkner du PLUTSELIG!! meget arti.... Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Når man sovner så skrur balansen seg av og akkurat når den skrur seg av så kan man føle ett rykk, dette er det som skjer når man faller, eller lignende i drømmene og våkner med ett man treffer bakken og slikt. Det er spesielt ille hvis man prøver å sove sittende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå