kjakan_mm Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 ER det noen som har opplevd å ligge i halvsøvne og drømme at du går bortover en vei, og pluttselig går det ene beinet dit ned i et komlokk (eller et annen hull (bør ikke være dupt)) og så våkner du pluttselig i et skikkelig nøkk i hele kroppen..! huff det er fælt det! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 har ikke det nei.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Ja, akkuratt det har jeg og opplevd, skjer mange ganger, det er litt ekkelt, for når du våkner så bykser du te! Lenke til kommentar
3PM Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Eh...nei..det har jeg ikke Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Kjakan_mm: rask respons eller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jo det skjer ofte det at eg drømmer at en nesten tryner ann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Det har jeg opplevd ja. Skjer som regel når du små dupper litt og plutselig rykker det i hele kroppen...... :x Lenke til kommentar
YBD Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har opplevd flere ganger at jeg våkner i et byks ja. Det er ekkelt. Lenke til kommentar
eught Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Man våkner alltid når man faller i en drøm. Vanligvis er det vel rett før/når man lander. Det er ihvertfall min erfaring. Jeg kan aldri huske å ha fortsatt å drømme etter jeg har falt fra noe høyt (hvis drømmen har vært realistisk, har jo hatt en del low-gravity drømmer ) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Mener du: Ligge med øynene lukket, så står en og holder beina dine strakt og bøyer de så langt som mulig mot hodet ditt i ett minutt, og så slipper dem langsomt nedover? Det er ekkelt ja. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jau "søvnhopping" er ekkelt...nesten like ekkelt som når hjartet gjer frå seg eit vondt slag, steik det er rart... Nokon som har opplevd det? Eller kanskje det er eg som har ein hjarte eller karsjukdom :o Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Ekke mange dagene siden den drømmen var der siste nei Men har opplevd akkurat det du sier in real life og så da , luska rundt i Trondheim på 12 årsdagen min(var der på ferie med fam'n), og så dro je på trynet fordi jeg tråka i slaks kumm-ting-sak... Holdt på å knekke benet Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har en tendens til å våkne i et rykk når jeg sover på bussen. Vet ikke hvorfor. Ser sikkert jævli dumt ut. Mye fremmedfolk som får seg en latter. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Her var det mye rart gitt. Sover som regel i sengen eg, hva eg gjorde på bussen til skulen aner eg ikke, kan ikke huske at eg sovnet der ivertfall. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hender at jeg drømmer og at jeg snubler og tryner. Så våkner jeg med et sykt rykk i hele kroppen og blir sittende en stund før jeg skjønner hva som har skjedd. ganske ekkelt... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hender med meg ogsaa , men ikke saa ofte , men det skjer helst bare naar jeg er skikkelig troett . De gangene jeg nesten sovner 5-10 min etter at jeg har lagt meg nedpaa...ikke naar jeg ligger aa stirrer i taket og tenker i timevis . Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har merket dette rykket ja. Årsaken kan jo være litt forskellig. Men det er et annet rykk som er mye bedre, og som kommer når man er våken, -det er rykket du for i røret når man ser en pen dame Og så til andre fenomener i våken tilstand... Har du merket hva som skjer hvis man skal løfte en tom melkekartong, som man egentlig trodde var full? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Og så til andre fenomener i våken tilstand... Har du merket hva som skjer hvis man skal løfte en tom melkekartong, som man egentlig trodde var full? Skjer vanligvis ikke noe her men vet hva du mener. Er litt morsomt. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 forventer et trappetrinn til... det er også morro nedover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå