Qumad Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Word cannot find the spelling file mssp3NO.dll or mssp32.dll I have a problem with the spell check in Microsoft Word 2002 (10.2627.2625) I get the message "Word cannot find the spelling file mssp3NO.dll or mssp32.dll for Norwegian (Bokmål)." I googled the files and downloaded them from www.dll-files.com Then put the dll files in the following path: C:\Programfiler\Fellesfiler\Microsoft Shared\Proof I have added them in the dictionaries [Tools] -> [Options] But I stil get the same error from MS Word... Anyone know how to fix this problem? erm... joda.. litt språk forvirra her men men Endret 27. februar 2008 av Qumad Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 prøv å legge disse inn i " system 32 " under windows, der har man mssp.dll. ( selv bruker jeg ikke words, så jeg kan ikke kontrollere disse du nevner ) lykke til Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 når jeg skal legge det inn så skriver jeg bevisst en setning feil i word og trykker på stavekontroll. Da kommer det opp en melding om at det ikke er innstallert og at man må stappe inn cden for å få det innstallert. Når jeg gjør det kopieres riktige filer til riktig sted. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Ingen av tipsene løste problemet mitt. Noen som har andre tips? eller noen som vet om andre forum som kan være mer egnet til og finne svar her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå