Daveak Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 GameCage ble en suksess i 2007 og nå er det tilbake. Et nytt og spennende dataparty som satser stort for å glede deltakerne. Helgen 18-20. april braker det løs og vi håper du vil være med! Generelt: Tid: 18-20. april Sted: Skåredalen skole, kultur- og idrettssenter, som ligger i Haugesund Kommune. Deltager-kapasitet: 150 stk. Compoer: Counter-Strike 1.6, Warcraft III TFT og Battlefield 2 + småcompoer i andre spill. Billettpris: Prisen for GameCage er 250 kr (300 kr uten forhåndspåmelding/betaling) Premier: - CounterStrike 1.6 ► 7500,- - Warcraft 3 TFT ► 1500,- - Battlefield 2 ► To be Announced. Ellers: - Et godt crew med masse erfaring. - Et godt sikkerhets-crew. - Vi har egen scene der det blir sceneshow, compoer og annet småsnacks - Webkiosk (Du bestiller med ræva på stolen og får varene levert.) - Dusj er tilgjengelig for alle og vi har en egen sal til soving. - 100Mbit internettforbindelse levert av BKK. - Stabilt og kraftig nettverk. Vi håper du vil komme på dette Vel møtt til LAN. Sjekk ut våre nettsider: www.GameCage.no Følg også med i vårt forum: GameCage-Forumet Lenke til kommentar
Siege Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nice, gleder meg sykt til gamecage For dere som ikke har vert på GameCage, er GameCage MYE bedre enn TCP. Her på GameCage har de faktisk ett crew som kan hjelpe deg og ikke bare sitter på ræva og sier: "Care!" Hilsen GameCage fan! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ooh, har ikkje vore på lan nokon gong, og vurdere detta som mitt første har så sinnsjukt lyst til det, men me får sjå om det blir noko av det.... Lenke til kommentar
Siege Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ooh, har ikkje vore på lan nokon gong, og vurdere detta som mitt første har så sinnsjukt lyst til det, men me får sjå om det blir noko av det.... Ikke vert på LAN før? Da er det jaggu meg på tide at du kommer deg på et LAN ass GameCage er ett av årets beste LAN og er en flott start for deg Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Skulle gjerne tatt turen siden det ikke ble noe av tcp iår. Men siden jeg skal til TG har jeg nok ikke råd. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 høres ut som et veldig bra arrangement synd jeg bor så langt unna. elers hadde jeg nok tatt turen dit:) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 høres ut som et veldig bra arrangement synd jeg bor så langt unna. elers hadde jeg nok tatt turen dit:) kor du bur? eg bur 2 timar vekke, men vurdere det for-det-om... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 jeg bor på østlandet . i hedmark fylke Lenke til kommentar
Siege Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Øst landet ja, hvis du ikke er en lan groer eller har bekjente på vestlandet er det vel ikke vits å reise så langt for et lan i to dager! Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hmm kanskje jeg skal ta turen på gameCage. Bare sund at det er begynt og være så mange noobs og småkids på såne lan. Ikke vondt ment mot dem som kan endel. Ser at det er veldig mange ukjente og kjente så vi får se Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nice, gleder meg sykt til gamecage For dere som ikke har vert på GameCage, er GameCage MYE bedre enn TCP. Her på GameCage har de faktisk ett crew som kan hjelpe deg og ikke bare sitter på ræva og sier: "Care!" Hilsen GameCage fan! Er enig i det med Crewet.. eller da peker jeg på GAME CREW!! SJERP DERE! Lolz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå