Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Registrering av supra?

marius-82

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner folk med Supra, både mk3 og mk4, mk3 er null problemer med å registrere i norge, samme med mk4.

MEN, må være europeisk typegodkjenning på bilen. Samme gjelder egentlig alle biler..

Rett og slett, du må velge en venstrerattet sak som finnes i europa :p

Lenke til kommentar
Var ikke mye supra tilsalgs der nei, jeg fant ikke noen jeg ihvertfall.

Du spurte om bra supraforum, ikke ett sted der de solgte supra..

Hvis du skal ha norsk supra, så er jo finn og autodb stedene, evnt så kan du kontakte div importfirmaer..

I Europa så vet jeg dessverre ikke om noen som er spesialist på japanske biler.. Vet bare om en stor forhandler i japan, men så er det bare spørsmålet om jeg hadde rett med venstre vs høyre ratt på de da.. Dvs om du får skilt på dem..

Lenke til kommentar

Bilde! Hotlinking til bildet fungerte av en eller annen absurd grunn ikke ...

Forklaring: Skaret er stedet markert med den store X-en. Mellom Molde og Fræna går det nå tunnell (Tustentunnellen, tegnet på i rødt), så det kjører ikke så mye biler over Skaret lengre. Der er det nå et flott rekreasjonssted, med hytteutleie, skiløyper, restaurant og håndverksbutikker. På andre siden av Skaret (ned Malmedalen) ligger NAF-senteret. Her er glattkjøringsbanen i området, samt en go-kart-bane. Det er den lange strekningen nærmest Skaret, på Moldesiden, som blir benyttet til tilholdssted for byens rånere, når de føler for å svi litt gummi.

Edit: Hva faen? Bildet kommer jo ikke med i posten min!

Endret av OML
Lenke til kommentar

Stemmer nok d ja, spurte bare etter en plass :)

Men jeg ringte statensvegvesen idag, pratet med en der og han sa at verken de ifra japan eller USA får jeg registrert. Dette pga at det mangler typegodkjenning på de. Toyota vil ikke sende svar til Norge om de holder kravene som Norge stiller. Det er i japan det stopper.

Ok, da veit jeg hvor det er hen ja. Da blir jeg kanskje å ta meg en tur isommer da.

Hvor mange er det som kommer da hver lørdag og klokkeslett

Lenke til kommentar
  • 12 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...