marius-82 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er det noen her inne som har registrert en supra? Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Nei, men er det noe spesielt du lurer på ang. dette? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ville prøvd et annet forum med mer spisskompetanse. Lenke til kommentar
marius-82 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 nei, bare lurte på omk det er noen som har gjort det Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er ikke mer hokus pokus enn å registrere en saab du har henta fra sverige. Forutsatt at det ikke er en jdm supra Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg kjenner folk med Supra, både mk3 og mk4, mk3 er null problemer med å registrere i norge, samme med mk4. MEN, må være europeisk typegodkjenning på bilen. Samme gjelder egentlig alle biler.. Rett og slett, du må velge en venstrerattet sak som finnes i europa Lenke til kommentar
marius-82 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Jepp, sant d ja. Trur nesten jeg venter til jeg har råd til å kjøpe en venstre rattet en jeg. Er det noen som vet om det er banekjøring i Molde? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Supra får du registert i norge uten problemer.. De jeg har sett har hatt venstre ratt så det er vel riktig som wrasko sier. Lenke til kommentar
marius-82 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 noen som vet om et bra supraforum i Norge da? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 noen som vet om et bra supraforum i Norge da? Er vel toyota forumet du bør gå for. http://www.tscn.no/ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Banekjøring i Molde er det vel dårlig med. Derfor veien opp til Skaret bli befolket av diverse ungdomsbiler sene lørdagskvelder, og veien ligger med svære merker etter sladder og burnouts dagen etter. Lenke til kommentar
marius-82 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Var ikke mye supra tilsalgs der nei, jeg fant ikke noen jeg ihvertfall. Skaret ja, er det i molde eller? Flytter til molde isommer så det er kjekt med info Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Var ikke mye supra tilsalgs der nei, jeg fant ikke noen jeg ihvertfall. Du spurte om bra supraforum, ikke ett sted der de solgte supra.. Hvis du skal ha norsk supra, så er jo finn og autodb stedene, evnt så kan du kontakte div importfirmaer.. I Europa så vet jeg dessverre ikke om noen som er spesialist på japanske biler.. Vet bare om en stor forhandler i japan, men så er det bare spørsmålet om jeg hadde rett med venstre vs høyre ratt på de da.. Dvs om du får skilt på dem.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Bilde! Hotlinking til bildet fungerte av en eller annen absurd grunn ikke ... Forklaring: Skaret er stedet markert med den store X-en. Mellom Molde og Fræna går det nå tunnell (Tustentunnellen, tegnet på i rødt), så det kjører ikke så mye biler over Skaret lengre. Der er det nå et flott rekreasjonssted, med hytteutleie, skiløyper, restaurant og håndverksbutikker. På andre siden av Skaret (ned Malmedalen) ligger NAF-senteret. Her er glattkjøringsbanen i området, samt en go-kart-bane. Det er den lange strekningen nærmest Skaret, på Moldesiden, som blir benyttet til tilholdssted for byens rånere, når de føler for å svi litt gummi. Edit: Hva faen? Bildet kommer jo ikke med i posten min! Endret 29. februar 2008 av OML Lenke til kommentar
marius-82 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Stemmer nok d ja, spurte bare etter en plass Men jeg ringte statensvegvesen idag, pratet med en der og han sa at verken de ifra japan eller USA får jeg registrert. Dette pga at det mangler typegodkjenning på de. Toyota vil ikke sende svar til Norge om de holder kravene som Norge stiller. Det er i japan det stopper. Ok, da veit jeg hvor det er hen ja. Da blir jeg kanskje å ta meg en tur isommer da. Hvor mange er det som kommer da hver lørdag og klokkeslett Lenke til kommentar
Areal-mk4 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Hei, har spørsmål angående godkjenning av motorbytte. Er det mulig og godkjenne supra 3l aut til 2jz gte vvti singelturbo manuell ? Og evnt hva det vil koste ? takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå