Gå til innhold

Virussøk avslørte 15 trojanske hester, og nå fungerer ikke PCen helt

Anbefalte innlegg

Jeg er frustrert akkurat nå!!! Jeg prøvde å laste ned noe. Jeg fikk det til, men fikk ikke med cd-key! Jeg satte lenge og prøvde å laste ned mange forskjellige cd-keys!! :S Jeg våknet på morgenen, tok virus-søk og fant 15 trojanske hester!!

Jeg har AVG som virusprogram, og dataen min er helt klikk nå!! Det kommer opp fult av pop-up og annen dritt hele tiden!!

Ikke minst:

Jeg satt meg ned for å spille litt FS 2002 og i mens jeg spilte så begynte musa å bevege seg! Jeg tenkte " hva faen er det som skjer?" Og litt senere ble mange ruter og annet slettet!! Jeg skrudde av dataen med en gang!

Er det noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre for å fikse den!!????!?!!!

Skal på data-lan i helgen og vil gjerne at den skal funke 100 % til da!! :S

Endret av Skagen
Utbedret emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mitt beste råd for enn 100% pc til lan e då at du tar backup av alt du trenger og vil ha som feks bilder, musikk og filmer ol. og kjører en ny ren installering av windows. det e enklere og tar mye kortere tid enn å prøve å finne alle virusene og slette de og då være 100 % sikker på at alt e som det skal

Lenke til kommentar

hvis snippsat sitt forslag ikke fungerer, kan du prøve å laste ned firefox www.firefox.com (det er en annen nettleser)

Hvis det ikke fungerer, kan det hende at du kan prøve å starte maskinen i sikkerhetsmodus med nettverk (trykk mange ganger på F8 når du starter opp)

Lenke til kommentar

Har installert hele windows nå og jeg får slått på dataen, men jeg får ikke til å komme frem til innstillingene sånn at jeg får logget på nett.

Fikk tips om at det kanskje var spywear elns som var problemet! :S Før jeg installerte på nytt kom det opp at det var noe feil i dataen og hvis jeg trykte der kom jeg innpå køddsider!! Hvis jeg har installert windows på nytt, er da hele dataen rensket og jeg er helt fri for virus? Off, det håper jeg :p

Lenke til kommentar

Hvis du har formatert og lagt inn winXP på nytt, så skal det ikke være noe 'virus' igjen. Nå sier du ikke hvordan du gjennomførte denne installeringen.

At du ikke kommer på nett kan kanskje skyldes at det mangler driver (til nettverkskortet).

Du kan sjekke ved å gå til: Kontrollpanel->system->maskinvare->enhetsbehandling.

Hvis du har noen 'gule' varselsymboler der så kan du se hva de melder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...