Spirre Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 skjermen min er langt fra noen konge skjerm. (standard 17" merkeløs) helt fram til for et par uker sia eller deromkring klarte jeg å kjøre 85 hz i 1024*768 (max i den oppløsninga) men så plutselig ville den ikke mer enn 75hz, det kan muligens være 42.09 sin feil. har installert på nytt og bytta disk i mellomtida uten endring, kan endre hz to plasser (expert tools og sef egenskaper på skjermen) men uansett hvor jeg gjør det så blir den på 75, ikke 85 som jeg satte den på...iriterende men skal heldigvis kjøpe en trust 19" av en kompis snart da :smile: fyttegrisen å mange skriveleifer...*redigere* Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Mener du at skjermen ikke lenger klarer 85Hz eller er det det at du ikke får stilt den høyere enn 75Hz? Får du ikke stilt den høyere kan jeg på det sterkeste anbefale Powerstrip. Med det kan du stille Hz ned med veldig god nøyaktighet, du bare stiller oppover med f.eks 0,25Hz om gangen for så å fortsette til skjermen ikke viser bilde lenger. Still så tilbake litt så er du på topp refreshrate. Du kan så låse den refreshraten slik at Win2000-WinXP ikke automatisk setter deg tilbake til 60Hz etter å ha spilt litt eller lignende. Edit: Viktig å merke seg reset refreshrate hurtigtasten i PS da, så slipper du å starte maskina på nytt når du kommer over det skjermen klarer å vise. Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Ikke sett på for mye jeg gjorde det på en billigskjerm og hele skjermen viste uklart bilde etterpå på alle mulige Hz innstillinger og oppløsninger.. :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Samme har eg på min billige no name 19" skjerm, kunne før ha 85Hz. Nå vil ikke skjermen høyere enn 75Hz, setter eg den høyere manuelt får eg en sinnsyk høyfrikvens lyd. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 sansynligvis er det detonator driveren min, 41.09, husker ikke når jeg la den inn, men det var omkring da jeg gjorde det at problemet oppsto... må få lagt inn refresh fix en dag, og med den nye 19" trust'en min blir det kanskje bedre takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå