Gå til innhold

vil ha mer hz på skjermen


Spirre

Anbefalte innlegg

skjermen min er langt fra noen konge skjerm. (standard 17" merkeløs)

helt fram til for et par uker sia eller deromkring klarte jeg å kjøre 85 hz i 1024*768 (max i den oppløsninga) men så plutselig ville den ikke mer enn 75hz, det kan muligens være 42.09 sin feil. har installert på nytt og bytta disk i mellomtida uten endring, kan endre hz to plasser (expert tools og sef egenskaper på skjermen) men uansett hvor jeg gjør det så blir den på 75, ikke 85 som jeg satte den på...iriterende :evil:

 

men skal heldigvis kjøpe en trust 19" av en kompis snart da :smile:

 

fyttegrisen å mange skriveleifer...*redigere*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du at skjermen ikke lenger klarer 85Hz eller er det det at du ikke får stilt den høyere enn 75Hz?

 

Får du ikke stilt den høyere kan jeg på det sterkeste anbefale Powerstrip. Med det kan du stille Hz ned med veldig god nøyaktighet, du bare stiller oppover med f.eks 0,25Hz om gangen for så å fortsette til skjermen ikke viser bilde lenger. Still så tilbake litt så er du på topp refreshrate. Du kan så låse den refreshraten slik at Win2000-WinXP ikke automatisk setter deg tilbake til 60Hz etter å ha spilt litt eller lignende.

 

Edit:

Viktig å merke seg reset refreshrate hurtigtasten i PS da, så slipper du å starte maskina på nytt når du kommer over det skjermen klarer å vise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...