Frankri Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Noen som har link til å kunne fjerne sertifkatet på N95. Eller kan hjelpe meg på annen måte for å bli kvitt den utingen, når jeg skal legge inn programmer på tlf en. Hilsen Frank. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Inne på Programbehandleren og inne på instillinger står "Prog.vareinstallering" på "Bare signerte" orginalt. Har du tatt denne på "alle" ? Hvis ikke, gå inn på: Verktøy-->Programbehandling-->Valg-->Prog.vareinstilling-->Alle. (Dette er da veien å gå på E61.) Lenke til kommentar
Frankri Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Inne på Programbehandleren og inne på instillinger står "Prog.vareinstallering" på "Bare signerte" orginalt. Har du tatt denne på "alle" ? Hvis ikke, gå inn på: Verktøy-->Programbehandling-->Valg-->Prog.vareinstilling-->Alle. (Dette er da veien å gå på E61.) Ja det hørtes greit ut, men på N95 er det ikke råd å gjøre valg i disse menyene... Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Selv om ikke du har valga der, så hjelper det nok ikke. På min N73 så står den på alle, men har fortsatt problemer med å installere usignerte programmer. Man kan gjøre det selv, men man må registrere seg ett sted, og få en key. Edit: Så at det ligger en guide her på forumet(litt lenger nede på listen) om hvordan man signerer programmene Endret 29. februar 2008 av adde_spillegal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå