3raz3r Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei! Jeg har søkt ub-kurs og befalskole. Men når er opptaket til dette? Eller er det forskjellig fra år til år? Og når får jeg beskjed om at jeg evt kommer inn? Vil jeg få innkallelse til vanlig førstegangstjeneste når jeg har søkt dette? En del kamerater av meg har begynt å få det nå. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ta en titt på denne siden. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Går opptaket til UB-kurs også gjennom FOS? Og gjelder samme "starttid" for UB-kurs, som for BS? Endret 27. februar 2008 av Mazkin1 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, opptak til UB går gjennom FOS det også Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du kan få innkallelse til "vanlig" førstegangstjeneste selv om du blir innkalt til FOS, men dersom du takker ja til FOS skal du ikke møte på den andre innrykksplassen (dette står i innkallelsen til FOS regner jeg med). Opptaket startes og avsluttes visstnok slik at du får tid til å takke ja/nei til skoleplass dersom du søker dette også, såvidt jeg har hørt. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Får jeg innkallelse til FOS uansett? Eller kan jeg ikke være sikker på dette? Og vil jeg evt få det etter at søknadsfristen er gått ut, 15. april, eller kan jeg få det nå snart? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg regner med at du får det etter at fristen har gått ut - hvor lenge etter er jeg derimot ikke sikker på. Jeg vet forsåvidt ikke om du har noen garanti for å bli innkalt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå