eirik_lol Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Rett etter at jeg har trent kjennes det litt rart og ømt i musklene,men dette går over etter et par timer. ellers kjenner jeg ingen ting etter dette, trener jeg feil/ikke hart nok? Endret 27. februar 2008 av eirik_lol Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Hva trener du? Benkpress, Hantelcurl/bicepscurl,sidehev,roing, og sit-up for det meste. Litt forsellig men for det meste 5x7. takk for svar Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Programmet ditt suger hestetiss. Få inn nedtrekk/chins, militærpress, knebøy og markløft. Kondisjonstrening skal gjøre vondt etterpå, styrketrening trenger ikke å gjøre det. Om du er øm i et par timer, og ømheten så går over så er det bare bra. Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du skal jo gjerne bli støl noen dager etterpå, kommer ann på hvor lenge du har trent. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du skal jo gjerne bli støl noen dager etterpå, kommer ann på hvor lenge du har trent. Hehe, hvis du blir støl i noen dager etter hver trening så trenger du for sjelden.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du skal jo gjerne bli støl noen dager etterpå, kommer ann på hvor lenge du har trent. Hehe, hvis du blir støl i noen dager etter hver trening så trenger du for sjelden.. eller bare ikke, trener meget regelmessig selv, og hvis jeg har hatt tunge øvelser, spesielt benk, mark og/eller bøy, så merker jeg det i ett par dager etterpå,., Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå