Tehjoran Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei, har blitt ganske hipp på sniper.. Spiller på 360.. Så jeg lurte på om det fanntes en norsk sniper clan eller en vanlig clan som har medlemmer som sniper ganske mye.. Er lvl 31.. På Forhånd Takk =D Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei, har blitt ganske hipp på sniper.. Spiller på 360..Så jeg lurte på om det fanntes en norsk sniper clan eller en vanlig clan som har medlemmer som sniper ganske mye.. Er lvl 31.. På Forhånd Takk =D En klan med bare snipere nesten, dummeste jeg har hørt. Hvor useriøst går det ann å bli. Skal vi lage en klan der alle skal bruke grenade launcher og rpg eller? :!: Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 -_-" Vis du skal være frekk eller Spydig vennligst ikke skriv i tråden.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hehe, tja si det du... Jeg må hvertfall le når jeg spiller headquarters og mange bare ligger og sniper mens poengene tikker inn... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Hehe, tja si det du... Jeg må hvertfall le når jeg spiller headquarters og mange bare ligger og sniper mens poengene tikker inn... Haha.. xD Men lism på Team deathmatch osv.. ^^ Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det hadde vel da heller vært en "just for fun" klan da. For en 100% sniperklan, som er aktive tror jeg du skal leite litt lenge etter. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Måtte le kraftig da jeg så emnetittelen. Og ler likså mye av hva du er ute etter. 13 år? EDIT: YES! Var hjævli close! Han ble 14 den 14 feb. Skillz that killz. Endret 3. mars 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
sofus12345 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vi er langt i fra en sniper-klan, men vi hadde hatt bruk for en hvis du kan gjøre andre ting også Kontakt GT:goweddy95 så kan vi prøvespille... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Måtte le kraftig da jeg så emnetittelen. Og ler likså mye av hva du er ute etter. 13 år? EDIT: YES! Var hjævli close! Han ble 14 den 14 feb. Skillz that killz. Det er dessverre 13 feb.. og er 14 år Ja.. Vi er langt i fra en sniper-klan, men vi hadde hatt bruk for en hvis du kan gjøre andre ting også Kontakt GT:goweddy95 så kan vi prøvespille... Legger deg til som venn etterpå.. Lenke til kommentar
sofus12345 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvis jeg ikke er på...(Skal på trening.) Legg til TheSnipingMan er du med i fler klaner? For hvis du er det er vi ikke interissert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå