Torem10 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal på temafest til helga. Temaet er Mafia/Gangster. Problemet er bare at jeg ikke aner hvordan gangstere og mafia kler seg! Jeg vet de bruker dress, men det er også alt jeg vet. Så hvis noen kunne være så snille å gi meg noen tips, hva som helst, på hvordan man kler seg som en ganster eller mafia, ville det være greit. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Han der så bare gay ut :!: Hvis du tenker på sånn klassisk mafia på amerikansk spillefilm opplegg så er det noe ala han i midten her: Endret 27. februar 2008 av Joney Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Mafiaer har svart\brun\hvit dress uten slips.. De har en hat som har samme farge som dressen(Vet ikke hva haten heter) Gangstere er vanskelig å beskrive.. De har store klær,caps(ikkevanlig) Bandana, gull skjede eks: Dollar osv.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Husk at det ikke bare er yoyo-gangstere. En gangster er en forbryter, særlig en yrkeskriminell som er medlem av en forbyterbande, det vil si en person som tilhører en gjeng som lever av organisert kriminalitet. Ordet brukes også om amerikanske rappere som tilhører gangster-rapen, en musikalsk sjanger innen hip hop-kulturen. Jeg ville satset på mafiastilen. Lenke til kommentar
Torem10 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg går får maifastilen ja. Noen fler tips? Det ble nevnt at man ikke skulle gå med slips. Trodde mafia gikk med slips? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 gangster.bmp Slik ser en gangster ut. Imma pop a cap in yo ass, bitch. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Gangstere har alltit vært, er og kommer alltid til å bli mafiafolk i mine øyne. Svart frakk, svart dress, hvit skjorte, en sløyfe/et slips og en hatt! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Slett dette innlegget. Endret 27. februar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Mafiaer har svart\brun\hvit dress uten slips..De har en hat som har samme farge som dressen(Vet ikke hva haten heter) Gangstere er vanskelig å beskrive.. De har store klær,caps(ikkevanlig) Bandana, gull skjede eks: Dollar osv.. Hehe Lenke til kommentar
Torem10 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Takk for svar folkens! Hvis det er fler tips, bare kom med dem. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ops.. xD Sorry.. tok feil.. De bruker slips.. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 En Hardcore gangster(-gjeng) ser slik ut: Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det der er bare noen idiotiske Chippere som leker Smarte.. =) Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Høres mystisk likt ut idiotisk white trash som leker smarte, såkalte gangsters Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Slik ser en ganster ut. Enkelt og greit, egentlig. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Se filmen Godfather, så vet du hvordan du skal oppföre deg også. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Svart skjorte og hvitt slips ftw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Dress, svarte sko, fancy svart hatt og selvfølgelig en tommygyn EDIT: og sigar. Endret 29. februar 2008 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå