Gå til innhold

Gratis World of Warcraft! Privat server..


Anbefalte innlegg

Det blir meningsløst. Det er enda mer bortkasta tid enn å spille payd WoW.

 

Så du mener at tiden går fortere når man spiller på en privatserver? Så om jeg sitter 100 timer på en av blizzard sine servere, og 100 timer på en privatserver, så har jeg altså kastet bort mer tid på privatserveren? Vennligst forklar meg hvordan dette er mulig. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir meningsløst. Det er enda mer bortkasta tid enn å spille payd WoW.

 

Så du mener at tiden går fortere når man spiller på en privatserver? Så om jeg sitter 100 timer på en av blizzard sine servere, og 100 timer på en privatserver, så har jeg altså kastet bort mer tid på privatserveren? Vennligst forklar meg hvordan dette er mulig. :)

 

For det første er det juks, for det andre så blir man stolt over charen sin om man ikke jukser. For det tredje så er det flere som spiller på public servere, for det fjerde så bryter du eula avtalen og hjelper ikke til med videre oppbygggingen av spillet, for det femte så er privat server bare for teitinger.

Lenke til kommentar
Det blir meningsløst. Det er enda mer bortkasta tid enn å spille payd WoW.

 

Så du mener at tiden går fortere når man spiller på en privatserver? Så om jeg sitter 100 timer på en av blizzard sine servere, og 100 timer på en privatserver, så har jeg altså kastet bort mer tid på privatserveren? Vennligst forklar meg hvordan dette er mulig. :)

 

For det første er det juks, for det andre så blir man stolt over charen sin om man ikke jukser. For det tredje så er det flere som spiller på public servere, for det fjerde så bryter du eula avtalen og hjelper ikke til med videre oppbygggingen av spillet, for det femte så er privat server bare for teitinger.

 

Står det i ELUaen at du ikke kan spille private server? : o

Lenke til kommentar
Det blir meningsløst. Det er enda mer bortkasta tid enn å spille payd WoW.

 

Så du mener at tiden går fortere når man spiller på en privatserver? Så om jeg sitter 100 timer på en av blizzard sine servere, og 100 timer på en privatserver, så har jeg altså kastet bort mer tid på privatserveren? Vennligst forklar meg hvordan dette er mulig. :)

 

For det første er det juks, for det andre så blir man stolt over charen sin om man ikke jukser. For det tredje så er det flere som spiller på public servere, for det fjerde så bryter du eula avtalen og hjelper ikke til med videre oppbygggingen av spillet, for det femte så er privat server bare for teitinger.

 

Tja, du svarte jo ikke akkurat på spørsmålet mitt, så da får jeg svare selv: 100 timer er og blir 100 timer, uavhengig om man spiller på en privatserver eller ikke. Så kan jeg ta for meg det du skrev:

 

Juks? Nei. Å bruke et tredjepartsprogram for å få 100000 hp på karakteren sin er juks, men å spille på en privat-server som ikke har noen sammenheng med blizzard sine servere er ikke juks. Stolt over charen sin? Det er da individuelt, hva om jeg blir stolt av juksing? Ja, det stemmer at det er flere som spiller på public servere, men det og koker ned til smak. Hva om jeg ikke ikke liker at det er mange folk på serveren jeg spiller på? Ok, kan du sitére den delen av EULA-avtalen der det står at man ikke har lov til å spille på privat-servere. Jeg er ikke en teiting. :(

 

Men som sagt før så synes jeg privatservere er kjedelige, så jeg vet ikke helt hva jeg argumenterer for.

Lenke til kommentar

Private servers er morsomt hvis du har en lvl 70 og har spilt en del, for da har du fått tid til å sikle på alt det gearet og full epic classene du kan få på private server, jeg har testa litt, går jo lei veldig fort men litt morsomt i starten, til du blir gal av alle bugsa. Folk som klarer og sitte og spille på private server over lengre tid er ofte folk som ikke har prøvd den orginale WoW eller sånn små tasser på 10 år som har en lvl 20 som de ikke skjønner hvordan de skal få opp i lvl , etter å ha spilt der litt finner du ut at d er som regel bare idioter og noobs som spiller der og som ikke kan noen ting. Og dessuten er det ulovelig og lage private server, så da er d nok ulovelig og spille på dem og, men d er jo som å laste ned musikk, d er ulovelig med ingen bryr seg egentlig.

Lenke til kommentar
Det blir meningsløst. Det er enda mer bortkasta tid enn å spille payd WoW.

 

Så du mener at tiden går fortere når man spiller på en privatserver? Så om jeg sitter 100 timer på en av blizzard sine servere, og 100 timer på en privatserver, så har jeg altså kastet bort mer tid på privatserveren? Vennligst forklar meg hvordan dette er mulig. :)

 

Det han mener er at hvis du spiller payd wow for du litt for strevet, du kommer opp lvl, og accounten din blir mere verdt i penger, dvs. at hvis du spiller 100 timer payd wow kan du faktisk tjene litt penger på det, men hvis du spiller 100 timer private server WoW ender du opp med en haug med lvl 70'er som du har dinga på 5 sekunder og kjøpt alt gearet hos vendor på. Så du får ikke solgt dem for noe som helst. Akkurat som å se på en vegg eller arbeide, arbeide gir penger, det gjør ikke å se på en vegg, altså, se på en vegg er mest bortkasta. :)

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd privat server, men synes det virker interessant.

Ser på det som nytteverdi for utprøvelser av forskjellige builds samt gear, og til og med forskjellige klasser jeg enda ikke har testa på 70.

 

Edit: skrivefeil

Blizzard har servere, ofte før nye patcher, der man starter i level 70 med en del epic-gear. :)

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd privat server, men synes det virker interessant.

Ser på det som nytteverdi for utprøvelser av forskjellige builds samt gear, og til og med forskjellige klasser jeg enda ikke har testa på 70.

 

Edit: skrivefeil

Private servere er fulle av feil, så det er ikke en spesiell god måte å teste gear og builds på. ;)

Lenke til kommentar
Fyren forsto tydeligvis ikke hva jeg ville frem til.

Jo, det gjorde han, og det gjorde jeg og, men du forsto ikke meg.

 

Du klager over at leveling tar for lang tid, rett etter at levlingen har begynt å ta BETRAKTELIG mindre tid, etter den siste patchen. Jeg snakker 6d /played til 64, og jeg sosa MYE! Min første char brukte jeg 14d played > 60 med, så om du vil klage mer nå kan du søren meg bare cancelle accounten for da bør du IKKE spille WoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...