Atesha Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Heisann, skal skrive en tekst på skolen i tysk på 100 ord. Og egentlig så har jeg ikke peiling på åssen jeg skal klare det. Så jeg tyr til diskusjon.no i håp om å finne en som er skilla i tysk Er det noen som kan oversette denne teksten?^^: Før reisen til Berlin Simen har bestemt seg for å reise til tyskland, han ringer til reisebyrået og snakker med ei hyggelig dame der. Han spør hvor mye det er for én billett tur-retur til Berlin med fly. Dama: ”Det vil koste 1299kr” sier dama i telefonen. Simen: ”Jeg tar den billetten” sier Simen fornøyd. Dama: ”Hvor lenge skal De være?” Simen: ”2 dager” Dama (lavt):”2 dager... *mumle mumle, skrive skrive*” Dama: ”Og når vil de reise?” Simen: ”Om 2 måneder” Dama (lavt): ”2 måneder...*mumle mumle, skrive skrive*” Dama: ”Da kan du komme og hente billetten om 2 dager” Simen: ”Den er greit! Takk skal du ha! Ha det bra! Dama: Hade bra! God tur! Simen: Takk takk! Plis? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvordan tysk har du, regner med tysk 1? Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 9. klasse, trenger den i dag :/ Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg tror du vil finne aqt om du gjør et forslag selv først vil folk mer enn gjerne rette på deg, samme hvor mye feil du har gjort. Typen "gjør hele leksen min"-innlegg får som oftest ikke så mye svar. Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Aha, hmm, blir nok en del norsk innimellom, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå