eckmann Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Som nevnt har jeg en iMac med Mac OS.X og en PC med WinXP Pro, og en dsl router. Hvordan kan jeg dele filene mellom macen og pcen? (Lastet ned en prøveversjon av DAVE, men jeg skjønner ikke noen ting!) :oops: Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Alt du vil vite står på hjemme siden til DAVE.Har pc og MAC sjøl også.Prøvde DAVE programmet.Synes det var dårlig.F.eks filoverføringer stoppa i 50% av alle forsøk,uansett fil størrelse :x Lenke til kommentar
Chief Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Skal ikke det bare være å installere apletalk på windowsplatformen eller TCP/IP på Mac'en?? Det er jo tross alt standarder som går uavhengig av plattform. Har du litt peiling på OSI modellen så forstår du sikker hvordan dette fungerer. Jeg orker ikke å gå i detalj nå! -Chief- Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Skal ikke det bare være å installere apletalk på windowsplatformen eller TCP/IP på Mac'en?? Det er jo tross alt standarder som går uavhengig av plattform. Har du litt peiling på OSI modellen så forstår du sikker hvordan dette fungerer. Jeg orker ikke å gå i detalj nå! -Chief- JA, prøv det.... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Dette er industristandaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå